Vista updates worden niet geïnstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

audiodre

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2008
Hoi,

Ik krijg errors als ik updates voor vista wil installeren, en dit duurt nu al een maand. Het gaat om de volgende updates:

KB938371
KB948881
KB946041

En ik krijg deze foutcodes:

Code 800736B3
Code 80070643

Ik draai Vista Home premium 32b.

Ik zoek al een week naar een oplossing, maar kom er in mijn eentje niet uit. Wie kan me helpen? Alvast dank!

Omdat ik erg graag een oplossing wil. Is dit not done? In dat geval mijn excuses. Ik ken de mores van dit forum (nog) niet goed.

Hoi,

Ik krijg errors als ik updates voor vista wil installeren, en dit duurt nu al een maand. Het gaat om de volgende updates:

KB938371
KB948881
KB946041

En ik krijg deze foutcodes:

Code 800736B3
Code 80070643

Ik draai Vista Home premium 32b.

Ik zoek al een week naar een oplossing, maar kom er in mijn eentje niet uit. Wie kan me helpen? Alvast dank!

Hoi,

worden ze wel door Windows Update aangeboden en hoe, als aanbevolen?

Grtz.

Dank voor je reactie!

Twee worden als belangrijk en 1 als aanbevolen aangeboden. Ik heb geprobeerd om SP1 te installeren om de updates te kunnen omzeilen (you never know), maar ook daar een foutmelding.... Heb de melding bijgevoegd.

Dank voor het meedenken!

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    16,5 KB · Weergaven: 57
Dank voor je reactie!

Twee worden als belangrijk en 1 als aanbevolen aangeboden. Ik heb geprobeerd om SP1 te installeren om de updates te kunnen omzeilen (you never know), maar ook daar een foutmelding.... Heb de melding bijgevoegd.

Dank voor het meedenken!

Zou het zo gauw niet weten maar heb je deze belangrijk gelezen?

Grtz.

Ja, en heb ik uitgeprobeerd. Helaas zonder resultaat, zelfde foutmelding. Heb me helemaal suf gegoogled, en veel truucjes geprobeerd, maar geen succes so far.

Opgelost: heb Vista helemaal opnieuw geïnstalleerd. Duurt even, maar dan ben je van het gezeik af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan