Vista update's

Status
Niet open voor verdere reacties.

lightnings

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2008
Hey,

Ik heb vista geinstaleerd in een dual boot... alsik op updates zoek dan komt hij met deze fout code: 80072f8f

Ik zoek op google en lees dinegn die met de tijd van je pc te maken hebben..en dat ik met iets van time.microsoft.com kan connecten.. maar dat wil niet en ik heb me tijd al varandert naar de goede tijd maar update kan ik niiet... ik heb vista ook op nieuwe geinstaleert dus weet iemand iets??

m.v.g. light

Idd. word je verwezen naar deze pagina bij Microsoft. Als jij zeker weet dat de klok nu gelijk loopt, dan zijn de laatste regels van de thread wellicht dé oplossing voor jou.

Is het trouwens een legale versie?

Ja ik heb een Legale versie van windows ultimate.. ik heb nog een fout ondekt... als ik wil met dat time.windows.com wil connecten doen hij dat niet... hij zegt dat er een fout is opgetreden... weet iemadn een oplossing??

dankje

geeft de melding iets meer mee dan " er is een fout opgetreden"? :confused:

je zou eens kunnen proberen het command "sfc /scannow" uit te voeren :thumb: (zonder aanhalingstekens)

De fout zegt alleen dat de microsoft zegt dat het te maken heeft met de tijd en datum maar als ik kijk.. ik akn niet met time.windows.com connecten maar als ik naar de wereld tijd kijk loop tik 0,5 sec voor...

Wara moet ikd at comandow in typen... bij uitvoeren?
m.v.g. Light

Als er maar 0,5 verschil in zit, kan dat nooit de oorzaak zijn.
Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik het ook niet meer weet.

oke.. Geeft niet ik hoop alleen dat iemand anders mij dan kan helpen..

m.v.g. light

Oplosing is: PC verkopen aan mensen die Vista toch nooit gebruiken en xp nemen.. verder een neiwue pc kopen en alles werkt weer:D

Met Vriendelijke Groet,
Lightnings.. Zeg maar kris

:rolleyes: :P als je had opnieuw geinstalleerd was het waarschijnlijk ook opgelost geweest hoor xD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan