Vista upgrade op Acer Laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pienoo

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2007
Ik heb een nieuwe Acer laptop (type: 5102) en ik heb een link gekregen om Vista te upgraden. Ik moet wat gegevens invullen en dan moet ik mn model invoeren en de CAO-code.
Dat lukt allemaal, maar ik moet dan een geserialiseerde omwissel code hebben...

waar kan ik die vinden?

Mensen, help me! :(

Ik heb een nieuwe Acer laptop (type: 5102) en ik heb een link gekregen om Vista te upgraden. Ik moet wat gegevens invullen en dan moet ik mn model invoeren en de CAO-code.
Dat lukt allemaal, maar ik moet dan een geserialiseerde omwissel code hebben...

Ik heb net een uurtje zitten zoeken voor je,maar ik hier echt niets over vinden weet je zeker dat je deze melding hebt gekregen en niet toevallig net iets anders:o

Ik moet het volgende invullen:
- pc-model
- serial number
- COA
- datum van aankoop.

dat vul ik allemaal in, en dan krijg ik dit:
Upgrade Redemption website,
an unrecoverable error had occured, please try again later.

heel vreemd, want nu kom ik niet verder...

van de week hetzelfde meegemaakt, was dat niet een link met daarin o.a. het woord modus????? misschien moet je maar de volledige link melden.

mijn buurjongen wilde een upgrade bestellen, maar moest een geserialiseerde omwisselcode invullen. Ik had er nooit van gehoord, dus zelf de gegevens ingevuld. Dat ging goed, er werd om de betaalwijze gevraagd, nog niet om de code, ik druk op verzenden en pardoes: ik kreeg dezelfde error te zien. We weten niet of de bestelling voortijdig geannuleerd werd, en wachten een weekje af. Maar welke link gebruikte je?

inderdaad dezelfde, alleen betrof het voor mijn buurjongen geen acer. We zijn op de site gekomen via https://upgradeweb.moduslink.com en vervolgens meteen de 1e link aangeklikt. Je kunt dan de pc aanklikken. Je ziet dan ook een optie wanneer je geen geserialiseerde omwissel code hebt. Maar na het aangeven van de betaalwijze kreeg ik dezelfde error. Ik kan je niet helpen, we hebben hetzelfde probleem.

Ik heb het nogmaals geprobeerd, en toen was ik ook zover gekomen!
als ik alle gegevens van de betaalwijze heb ingevoerd, dan krijg ik ook een error...

Echt vreemd... geen idee wat ik nu moet doen!

@ mathwenders, jouw link bracht me niet bij een upgrade website van Vista.
@Pienoo, die geserialiseerde omwissel code moet je gekregen hebben van de verkoper van je PC.

Boeing-737

1 Pienoo is het wel gelukt..

2
.....You are currently on the Windows Small Business Server 2003 R2 Technology Upgrade Program Website, please click here to access the Vista Redemption Upgrade Website......

Dit is de eerste regel van mijn link, klik aldaar toch maar eens op click here...... ik heb het overigens niet over een upgrade site voor vista, neen neen. Ik ga in op een vraag van TS over een geserialiseerde omwisselcode. Euh, voor de goede orde, ik heb het over BESTELLEN.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan