Vista Vergrendeld, hoe uit te schakelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gammort

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
Hey allemaal,

Na 10 minuten niets gedaan te hebben krijg ik automatisch een scherm dat de Computer Vergrendeld is. Ik moet dan mijn wachtwoord invullen en ik kan gewoon weer verder. Er wordt niets uitgezet of gepauzeerd op de achtergrond, alles gaat gewoon door.

Het scherm ziet er hetzelfde uit wanneer je uit slaapstand komt, alleen komt hij bij mij opeens alsof het een screensaver is.

Ik heb al gekeken bij:
Energiebeheer, daar is niets hierover
Schermbeveiliging, ook niets hierover
Beeldscherminstellingen, ook geen resultaat.

Weet iemand wat dit kan zijn, het was er gewoon opeens.

Alvast bedankt,

Gammort

Ik snap het niet helemaal, kun je er nou niet meer op, of wil je het steeds terugkerend scherm weghebben?

Zoja:

1. Rechtermuisknop bureaublad -> persoonlijke voorkeuren aanpassen -> schermbeveiliging En daar staat iets van "aanmeldingsscherm weergeven bij hervatten" Dat moet je uitvinken.
  2. Configuratiescherm --> Energiebeheer --> Een wachtwoord vereisen bij uit slaapstand komen. Even een vinkje zetten bij: Geen wachtwoord vereisen; iedereen heeft toegang tot uw gegevens omdat uw computer niet is vergrendeld.

Laatst bewerkt:
weet je zeker dat er geen schermbeveiliging is ingesteld?

Bij schermbeveilig bij de tijd het vinkje weghalen bij Aanmeldingsscherm weergeven bij hervatten.

Ik snap het niet helemaal, kun je er nou niet meer op, of wil je het steeds terugkerend scherm weghebben?

Zoja:

1. Rechtermuisknop bureaublad -> persoonlijke voorkeuren aanpassen -> schermbeveiliging En daar staat iets van "aanmeldingsscherm weergeven bij hervatten" Dat moet je uitvinken.
  2. Configuratiescherm --> Energiebeheer --> Een wachtwoord vereisen bij uit slaapstand komen. Even een vinkje zetten bij: Geen wachtwoord vereisen; iedereen heeft toegang tot uw gegevens omdat uw computer niet is vergrendeld.

Beide dingen heb ik al :S
Dat is ook het rare :confused:

sinds wanneer heb je dit probleem dan al?
probeer dan misschien eens systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan