vista verlopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pakestok

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Berichten
330
vista is bij mij over 24 dagen verlopen.

Maar die vent die dat er voor mij op heeft gezet is nu voor 3 maanden naar australie.

Dus wat moet ik nu ?
ik heb helemaal geen codes ervoor ofzo, denk dat het dan ook geen legitime versie is, maar hoe kan ik dit nu even oplossen?
 
Niet... Je moet een legale versie kopen, of die man bellen en vragen of hij de legale code voor je heeft.
 
Sorry dat ik mij zonder oplossing te bieden in de discussie meng:

dát wist je toch van tevoren, al bij de eerste opstart wordt daar melding van gemaakt! Zucht!
 
ik heb hem nu, denk 3maanden, en het komt er pas bij de laatste update van windows voor
 
Dan heb je gewoon "pech gehad" dat de Genuine Advantage je te pakken heeft.
Als je Vista illegaal is, moet je een legale versie aanschaffen. Meer kan, en mag, ik je niet vertellen.
 
Je gaat toch niet werken met een Windowsversie zonder over een / de serial te beschikken? Sorry hoor!

Afhankelijk van de versie die je hebt, tussen de 90 en 400 euro.
 
Laatst bewerkt:
tweede hans pc,

Waarom zou je daar niet mee werken, het heeft 3maanden uitstekend gewerkt, met alle updates
 
Da's toch (een beetje) logisch, geen enkele pc draait 100 jaar zonder dat er een keer opnieuw geïnstalleerd moet worden. Dan is het toch logisch dat je altijd een serial beschikbaar moet hebben?
 
ik heb nog wel ergens een cdtje gekregen van die gast ook, met windows xp erop... idee om dat erop te zetten ?
 
Je kan het altijd proberen. Maar als je de codes niet hebt....
 
Zit daar wel een officiele (legale) sleutel bij dan?
 
weet ik niet, ik heb een dvd gekregen.


trouwens is het moeilijk om het te instaleren ? hoelang duurt dat ?
 
Moeilijk niet en duurt twee uurtjes hooguit mits je alle drivers voor je hardware hebt en een legale serial.
 
nu heeft mijn oom een windows xp versie, met daarop wel een serial en alle legale dingen. kan ik die ook op die van mij instaleren ? dus met 1 cd op 2 computers
 
Nee, want een serial geldt maar voor één PC.

Je kan wel de CD gebruiken en dan bij Microsoft een nummer bestellen/vragen!
 
Laatst bewerkt:
nu heeft mijn oom een windows xp versie, met daarop wel een serial en alle legale dingen. kan ik die ook op die van mij instaleren ? dus met 1 cd op 2 computers

Als het gaat om een retailversie kan je dat als je de windowsversie van de pc van je oom gooit en even met microsoft belt om te laten weten dat je hem op een andere pc installeert (activeren via telefoon en gewoon instructies volgen)
 
Hoi !


Ik zou niet beginnen aan dat soort grappen !

Gewoon een legale XP op de kop tikken.

Net zoals SP1 bij Vista komt een dezer dagen SP3 voor XP uit, en dan heb je (of je oom) onmiddellijk weer een probleem !

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan