Vista versus Office 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

rostie-rostelli

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2005
Hallo,

Ik werk met OS WINDOWS VISTA en heb MS OFFICE 2003 geïnstalleerd, als ik een bestand van MS OFFICE ...xls..... doc....enz. rechtstreeks wil openen(door er op te dubbelklikken) loopt het telkens fout !! het programma (Excel, Word...enz.) opent en geeft direct een foutmelding " Er is een fout opgetreden, er word naar een oplossing gezocht" enkele seconden later sluit het programma gewoon af !! ik kan enkel bestanden openen als ik eerst het programma open (Excel, Word....) en dan het bestand open.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn? een vriend gebruikt dezelfde OS en MS OFFICE en heeft dit probleem niet !! :(

Alvast bedankt,
Danny

Bij mij werkte het met Office XP en 2000 zelfs nog, dus het ligt niet aan Vista (ik had wel een Office '07 trial erop staan). Misschien kun je Office '03 nog eens opnieuw installeren.

Hallo,

Bedankt voor uw reactie,

Ik heb ondertussen mijn Laptop HP Pavilion 9000 (2 jaar oud) al 2 maal geformateerd, (recovery naar fabrieksinstellingen) en office 2003 al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd, echter zonder resultaat !! :rolleyes:
Is mij ook een raadsel hoor !! :shocked:

Groetjes,
Danny

Ook de Office 2003 updates geïnstalleerd, na de Office installatie?

Heb je 32 of 64 bits:p?

Als je de Office 07 trial ernast installeert dan?

32 of 64 bits :confused: dat is mij een vraagteken ??? waar kan ik dat vinden ??
office 2007 heb ik nog niet geïnstalleerd !! heb deze versie ook nog niet ter beschikking.

Groetjes,
danny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan