vista vervangen door xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

missjacky78

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jul 2007
hey hallo
ik heb een vraag ik heb een nieuwe laptop Compac met standaard vista er op

maar het bevalt mij toch niet hij doet er een kwartier over om hem op te starten ......etc etc etc alles wat ie niet moet doen doet ie ...............

heb hem nu 2 maanden en moet zeggen heb er niet veel programmas op behaalve een paar fotoss en een beetje muzieek ........

we hebben gister geprobeerd om xp er op te zetten maar na een aantal minuten gaf de comp aan dat de hardware apparaten niet gelijk stonden en dat ik contact op moets nemenn met de fabrikant om de instellingen te ontvangen

dus met andere woorden we konden dus geen xp op de laprtop zetten

weet iemand misschien wat er bedoeld word met die hardware apparaten gelijk zetten

hoop dat iemand het weet

bvd jacky

Ook met de XP cd opgestart? en is het wel een volledige XP cd?

het het is een volledige xp cd ........ wel gebrand maar hij is volledig mijnn vriend heeft hem namelijk zelf op ze eigen comp

Edit1:
hijj heeft het over 2 apparaten die niet gelijk met elkaar staan ......... als we die 2 gelijk zetten dan kunnen we xp er op zetten .............. das de melding ............

setup kan geen vaste schijfstations op de computer vinden ............

zorg dat de schijven zijn ingeschakeld op de juiste wijze op de computer zijn aangesloten en dat de hardware configuratie voor de schijven correct is ........................

u dient hier voor mogelijk een door de fabrikantgeleverd diagnostisch programma of installatieprogramma uit te voeren

Edit2:
Setup kan niet doorgaan druk F3 om setup te sluiten

P.S dit is dus wat de comp meld ........... maar het grote probleem is gewoon ....... hij is nieuw en ik heb helemaal geen diskettes of cds er bij gekregen ik deed de laptop aan een hij istalleerde windows vista er zelf op ............. en hij heeft een backup meeeeer weet ik dus echt niet ..........

dus hoop dat eriemand is die mij kan helpen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Zet in de bios eerst de SATA controller op IDE modus, dan zou het wel moeten gaan.

ik deed de laptop aan een hij istalleerde windows vista er zelf op .........

In de handleiding moet normaal gezien staan hoe je ervoor kan zorgen dat dit opnieuw gebeurd, probleem is dat je dan terug met windows vista zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan