vista verwijderen uit laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

colorado_rain

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2003
ik heb een laptop , waar vista enz , standaard inzit , alt f10 en alles staat er weer nieuw op

kan je dat gedeelte verwijderen , zodat ik mijn eigen xp erop kan zetten

bij vista loopt alles vol door de dir winsxs ,zodat ik niks meer kan doen van wegen de ruimte

gr harry

kijk op de site van de maker van je laptop of alle drivers voor XP er wel zijn.
is dit niet het geval dan heb je een probleem.

ja dat heb je ook weer lol , tis een acer aspire 7720z , zal daar idd onderzoek naar doen

ik wordt echt gek van die winsxs

ja okee maar ik wil vista eraf hebben , en die install software zit ergens in de pc , anders kan ik nooit xp erop zetten

heb ik al eens gedaan , maar de instalatie software blijft erop staan

als ik formateerd , laptop uit - aan dan zet tie gelijk weer vista erop

je moet met het formatteren wel alle partities verwijderen anders blijft vista terug komen.
Dat kun je aangeven tijdens het formatteren via de xp schijf.

Hallo mensen
Ik doe even mee want ik heb ook een vraagje. Ik heb een pc waar vista op zit en nu heb ik daar een vette virus in gekregen. Als ik het goed begrijp kan ik gewoon mijn c schijf formatteren en dan komt mijn vista weer automatisch op mijn schijf. Ik heb hier nog nooit mee gewerkt want ik voor deze pc een pc met xp.
Sorry voor deze onderbreking.

Hallo mensen
Ik doe even mee want ik heb ook een vraagje. Ik heb een pc waar vista op zit en nu heb ik daar een vette virus in gekregen. Als ik het goed begrijp kan ik gewoon mijn c schijf formatteren en dan komt mijn vista weer automatisch op mijn schijf. Ik heb hier nog nooit mee gewerkt want ik voor deze pc een pc met xp.
Sorry voor deze onderbreking.

dat ligt eraan :)

voornamelijk van welke fabrikant je pc komt. sommige sturen CD's mee waarmee je de computer opnieuw kunt intstalleren ander hebben een geheime partitie vanwaar je weer kan herinstalleren.

bij een Acer computer bijv. moet je tijdens het opstarten ALT-F10 indrukken om deze partitie aan te spreken.

het moet mogelijk zijn te doen zoals jij wilt.. maar ik heb zelf ook nog nooit een c: schijf geinstalleerd om daarna van de computer windows weer te installeren...

tis gelukt door middel xp erin , dan alle partities verwijderen , dan partitie aanmaken (c) en formateren instaleren , dan is die fabriek bende eraf

tis gelukt door middel xp erin , dan alle partities verwijderen , dan partitie aanmaken (c) en formateren instaleren , dan is die fabriek bende eraf

inclusief de garantie ghehehe ;)
of heb je wel eerst herstel cd's aangemaakt zodat je hem terug kunt zetten op vista mocht dat nodig zijn ?

garantie was net verlopen van deze top ,,, en nee geen back gemaakt , ik wilde zoiezo van die acer spul af

werkt perfect nu op xp , anders heb ik nog een orginele vista liggen

belangrijkste is weg die acer zooi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan