Vista verwijderen van harde schijf!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennie s

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jul 2008
Hey hallo iedereen :)

Ik heb een packard bell pc (istart 8300 AIO) met windows vista home premium erop geinstaleerd.Nu wil ik er graag Windows XP SP2 erop zetten alleen bij partities geeft ie er geen aan.dus kan ik die vista ook niet verwijderen..:(...
Heb al verschillende manieren geprobeert zoals via systeembeheer..maar allemaal niet gelukt......

Ik vermoed dat packard bell iets heeft geinstalleerd zodat ik geen partitie kan vinden en mij het onmogelijk wordt gemaakt dat ik dus XP erop kan zetten...klinkt een beetje raar maar zo zie ik ut op dit moment haha....wordt er helemaal gekk van dat stomme vista gebeuren..
please kan iemand mij er mee verder helpen ben er namelijk al een tijdje mee bezig :rolleyes:

groetjes Dennie

Hoi,

Als je de windows cd vanaf de cd opstart, kun je de partitie toch verwijderen?
Hoe heb jij dit geprobeert dan?

Probeer het anders eens met een partitiemanager! Download partition manager van deze site, en probeer het dan nog eens!

hey

jah heb ik al geprobeert met die xp cd maar dat lukt ind niet, want er staan geen partities.Het venstertje is helemaal leeg.
en die partitie manager wordt ik niet wijs uit wheheh..

groetjes Dennie

Haii ,

Ik wou windows vista basic van me acer aspire 5310 af gooie

Ik had ook windows xp sp2 alleen die vond mijn HD niet.

Daar heb je ook kans op , ik heb nu XP mediacenter erop en die werkt wel.

mischien is dat een tip.

Groetjez Daan

Hoi,

Heb je een sata-harde schijf?

In dat geval zul je deze driver eerst moeten downloaden bij packardbell of de hd fabrikant!
Dan krijg je de mogelijkheid bij de installatie van xp op F6 te drukken en zo de driver te installeren!

Anders kun je ook een eigen slipstream windows cd maken met alle drivers geintegreerd! Dit kan met het gratis programma Nlite!
Meer info hierover vind je hier wel op de site!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan