vista verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rollerman

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Berichten
12
Hallo, Ik heb een illegale versie van windows vista maar daar wil ik vanaf.
ik kan helemaal nix meer met vista behalven op internet. ik heb vista op een speciale partitie gezet zodat ik nog wel bij m´n oude windows xp kan komen. mijn vraag is nu:

hoe verwijder ik windows vista en haal ik de bestanden van de vista schijf over naar de andere schijf?

alvast bedankt

update: ik heb net geprobeerd om vista te verwijderen via de windows vista dvd maar dat lukt ook niet
 
Laatst bewerkt:
Heb je Windows XP nog werkend op je systeem staan? Kan je ermee opstarten?
Als dit het geval is kan je om je bestanden terug te halen gewoon Windows XP starten en de bestanden vanuit de "vista partitie" die je wilt hebben kopieren naar je XP partitie.

Het is belangrijk om te weten of je een dual boot systeem draait. Draai je dual boot kan je het beste je vista data veilig stellen, de partitie leegmaken en de windows boot aanpassen. Dus als je wat meer informatie kan posten ?
 
Heb je Windows XP nog werkend op je systeem staan? Kan je ermee opstarten?
Als dit het geval is kan je om je bestanden terug te halen gewoon Windows XP starten en de bestanden vanuit de "vista partitie" die je wilt hebben kopieren naar je XP partitie.

Het is belangrijk om te weten of je een dual boot systeem draait. Draai je dual boot kan je het beste je vista data veilig stellen, de partitie leegmaken en de windows boot aanpassen. Dus als je wat meer informatie kan posten ?

ik doe nu alles via mijn xp partitie, ik ben nu bezig met alle bestanden die ik wil behouden over te zetten naar mijn xp partitie, zodat ik de andere schijf dan kan formateren
 
Ik weet het niet zeker hoor, heb geen ervaring met het verwijderen van Vista, maar waarschijnlijk is de boottabel nu van Vista, als je Vista partitie wegdoet, weet ik niet zeker of de boottabel ook veranderd.

Misschien dat andere forumleden nog een optie hebben ?
 
Ik weet het niet zeker hoor, heb geen ervaring met het verwijderen van Vista, maar waarschijnlijk is de boottabel nu van Vista, als je Vista partitie wegdoet, weet ik niet zeker of de boottabel ook veranderd.

Misschien dat andere forumleden nog een optie hebben ?

alle bestanden die ik wil bewaren staan nu op de goede schijf, als ik nu gewoon de vista partitie formateer is vista er dan niet gewoon af?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan