ericvanbelgie
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 apr 2002
Op mijn vaste PC (2e) is vista basic, door een stroomonderbreking is het formateren naar fabrieksinstellingen mislukt , nu krijg ik enkel MBR error , ik heb de cd van XP waar de installatie wel lukt op de externe harde schijf (1e gedeelte maar) bij herstarten komt er turug MBR error of start de PC op via de CD rom maar dit is dan om de computer opnieuw op te starten en opnieuw XP te installaren.
Ik heb HP gebeld maar ze bieden geen ondersteuning en vertellen zelf dat het onmogelijk is een ander besturingsysteem te installeren.
PS bestaat er niks die de PC volledig kan formateren of ben ik verplicht de CD van vista basic aan te kopen ? want die was er niet bij en de partitie waar het op stond is beschadigd.
Ik wens XP op het systeem en dat is alles.
Ik heb HP gebeld maar ze bieden geen ondersteuning en vertellen zelf dat het onmogelijk is een ander besturingsysteem te installeren.
PS bestaat er niks die de PC volledig kan formateren of ben ik verplicht de CD van vista basic aan te kopen ? want die was er niet bij en de partitie waar het op stond is beschadigd.
Ik wens XP op het systeem en dat is alles.
Laatst bewerkt: