vista video drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Berichten
431
Hallo,

Ik zit te klooien met mijn video dravers voor windows vista ik heb er al een stuk of 50 gedownload en geinstalleerd die specifiek waren voor mijn geforce 4 mxx400 agp kaart en hij geeft steeds de fout melding dat het stuurprogramma niet comaptibel is met mijn hardware.

Hoe kan dit of heb ik dan toch de verkeerde drivers. of het is het beter als je vista wilt gewoon een nieuwe pc kopen.

Alvast bedankt
 
Tja, hiervandaan zeggen of je de goede drivers hebt gedwonload is lastig te zeggen. Ik kan niet "zien", welke keuzes jij hebt gemaakt in de drie schermpjes bij Nvidia.
Ik ga het even simuleren en laat het je zo weten.
 
Laatst bewerkt:
Tja, heel simpel eigenlijk:

ik ben naar Nvidia gegaan:

linker vakje Graphic Driver geselecteerd
middelste vakje de serie 4 geselecteerd en dan komt 'ie:
in het rechtse vakje staat GEEN Vista, m.a.w. het lijkt er toch sterk op dat voor jouw kaart geen Vista driver bestaat.

[edit] ik lees zojuist het bericht hierboven en ben best wel verbaasd. Nvidia op zijn website rept met geen woord over Vista ondersteuning voor de 4mmx, maar goed, nee heb je, ja kun je krijgen. [end edit]
 
Laatst bewerkt:
Nog verbaasder word ik als ik na de datum kijk die de website aangeeft:

25 september 2006 :confused:

Was Vista toen al uit dan?
 
Dat klopt, maar deze vond ik bij toeval toen ik naar vista drivers ging zoeken., Ik heb idd ook gezien dat er geen Vista drivers voor de Geforce 4 bij staan op de officieële site.

Het is ook al een oud beestje, maar je kan toch altijd proberen.
 
ik ga eens op de links van pasja snuffelen mischien kom ik iets tegen, ik heb wel al op google gekeken en veel informatie ern drivers voor mij kaart maar hij pakt ze niet.

Ik heb vista ultimate 32 bit en als ik in apparaat beheer kijk onder computer staat dat ik een pc heb die 86x is
 
Eer wie eer toekomt, je bedoelt de link van Mavaros ;) :D Als dat drivertje werkt, mag je 'm wel een kaartje sturen. ;) :D
 
ik heb op de links van pasja gekeken de eerste link heb ik niet veel aan is patch die is niet voor mijn video kaart.

De tweede link heb ik geinstalleerd en automatichi laten schanne en krijg de melding

(standaard vga grafische adapter) dat hij zou moeten werken ik kan gene spellen doen en mijn tv out doet het ook niet, word maar een nieuwe video kaartje kopen of een nieuwe pc want de scanner en tv kaart is ook geen software voor te krijgen
 
bedankt voor jullie recatie alleen is niet de oplossing en denk dat ik maar weer xp ga instaleren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan