Vista weg na afsluiten!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

zehsebas

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2007
Berichten
36
Hallo alweer,
5e keer deze week dat ik een topic hier open over de problemen met mijn computer.
Dit keer heeft vista zichzelf verwijderd nadat gister het stroom eruit viel.
En bij het installeeren vraagt hij om de serial, die ik niet heb omdat hij ergens gekocht is.
Opzicht is microsoft wel slim, bij elk probleem nieuwe vista van 200 euro kopen.
Daarom zijn zij zo rijk en de economie zo beroerd.
Bij dat serial probleem heb ik gewoon op volgende geklikt, maar daarna moest ik een harddrive kiezen. En der stond geen!! Dus ook heeft hij AL mijn gegevens verwijderd, men schijf, en men OS. Heeft microsoft zomaar enen 500 euro in zijn zak gestopt!

Wat moet ik doen!!!!!!!!!!
 
Geloof mij, Vista wordt niet zomaar vanzelf helemaal verwijderd hoor!!!

Start eens op van de Vista DVD en kies dan voor de optie: Herrstellen
 
Nee, dat werkt niet.
Ik krijg eerst een - linksboven,
dan mijn moederbord die btw niet reageerd op f8.
Daarna gaat hij windows is loading files
Daarna vista groene balkje,
Daarna een muis,
Daarna een menu met, Windows Instaleren.



Dus hersellen wil niet.
 
In dat menu windows installeren behoord links onder in het scherm te staan windows repareren! ( voorbeeld)
Geen serial bij een gekochte dvd of computer???? lijkt me vreemd want serial staat of op de achterkant van de pc op een sticker of is gewoon bij de dvd geleverd,,, tenzij je een illegale versie van iemand hebt gekocht met een auto activering en in dat geval zal er wel iets niet goed zijn aan die cd/dvd.
 
Gedaan zoals de tutorial zij.
Bij plaatje 4 loop ik vast.

Er is gewoon geen c schijf!
Dus vista is niet weg, mijn c schijf!
Door stroomuitval!
o_O

Hoe krijg ik deze weer terug! :eek:


( idd ik heb de serial op de zijkant van de kast )
 
Zou zeggen dat de harde schijf aan zijn eind is,,
Zou nog de kast open kunnen maken en de kabels van en naar de harde schijf even vaster aandrukken, als de pc nog in zijn garantie termijn ligt zou ik terug gaan naar de leverancier en vertellen over het niet vinden van de harde schijf.
Zelf zou ik niets zeggen over stroom uitval om eventueel gezeur te voorkomen.
 
hoi zehsebas ,

Heb jij al een oplossing gevonden voor je probleem want ik heb namelijk precies het zelfde mijn hdd is ook verdwenen na het uitvallen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan