vista wel msn en mail geen internet zonealarm firewall?

Status
Niet open voor verdere reacties.

myramyr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 nov 2008
heb een probleem met de laptop van mijn zoon..het is een packerd bell..
online noch microsoft noch packerd bell kan mij helpen..
de comp heeft wel msn en email....met de firewall aan....maar geen internet

met de firewall uit wel ook internet ..maar niet lang dan valt die weer weg..

bij verbindingsproblemen geeft de comp aan >dat er een firewall tussen de 2 comp wordt uigevoerd en dat de www sertvice http wordt geblokkeerd.
normaal is windows geconfigureerd om deze verbinding toe te staan, maar een externe firewall blokkeert mogelijk de verbinding.
configureer asl u toegang heeft tot deze firewall het toestaan voor verbindingen via poort 80
neem contact op met de netwerkbeheerder of internetprovider als u geen toegang tot de firewall heeft.

de comp is een draadlozeverbinding en destijds hadden we er zone alarm opgegooid..die moeilijk te verwideren was...kan zijn dat er nog een firewall van instaat...hebben die met revouninstalleer proberen te verwijderen..maar is denk ik er nog niet uit....kan met elkaar te maken hebben...

wie helpt mij..we zouden het zeer op prijs stellen....ik kom er niet uit

groetjes

ps...online zegt dat de poort moet worden opengezet...maar dat lukte niet geheel

Hallo myramyr en welkom op helpmij!

Dit lijkt me een zeer moeilijke maar ik ga je toch proberen het probleem te verhelpen.

Maar even voor de duidelijkheid.
Je hebt er dat zonealarm dus afgesmeten met revounistaller(geavanceerde modus veronderstel ik)
Maar staat er dan nog een firewall op?
Staat die van windows nog aan of...

Je zegt dat je de poort hebt proberen open te zetten maar waar heb je dat proberen te doen?

Dan nog 1 vraagje:
Ik veronderstel dat de pc van je zoon niet de enigste pc is die van je thuis gebruiken en mee op het internet zitten.
De andere pc's die draadloos werken, hebben deze dit probleem dus niet?( ik vraag het gewoon voor de andere pc's die ook draadloos werken)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan