Hallo,
Ik heb een probleem met vista. Hij start namelijk alleen nog op in de veilige modus.
Als ik hem normaal opstart en op mijn account klik, verdwijnen de accounts zoals dat zo moeten,
maar er komt geen "welkom" te staan, alleen de blauwe vista achtergrond.
Ik heb al van alles geprobeerd:
- Alle programma's uitschakelen die normaal bij het opstarten actief zijn
(via systeemconfiguratir/opstarten) --> geen resultaat
- F8 ingedrukt houden tijdens het opstarten en vervolgens "opstart herstel" uitgevoerd, het systeem
geeft aan dat er niets fout gaat tijdens het opstarten.
- Systeem herstel na 1 dag geleden -> geen resultaat
- Systeem herstel na 1 week geleden -> geen resulaat
- Computer opstarten met de "laatst bekende juiste configuratie" -> geen resultaat
Ik heb gister geen nieuwe hardware aangeslaten. Ik heb alleen geprobeerd om software voor
de printer te installeren, dat lukte niet. De software staat niet onder programma's bij configuratiescherm,
het lijkt me dus dat deze niet geinstalleerd is en ik denk dus niet dat dat de oorzaak kan zijn.
Wat me verder is opgevallen dat het ongeveer 2 minuten(!) duurt voordat systeem herstel opent nadat
ik erop heb geklikt.
Kan iemand mij aub helpen?
Groetjes,
Danny
Ik heb een probleem met vista. Hij start namelijk alleen nog op in de veilige modus.
Als ik hem normaal opstart en op mijn account klik, verdwijnen de accounts zoals dat zo moeten,
maar er komt geen "welkom" te staan, alleen de blauwe vista achtergrond.
Ik heb al van alles geprobeerd:
- Alle programma's uitschakelen die normaal bij het opstarten actief zijn
(via systeemconfiguratir/opstarten) --> geen resultaat
- F8 ingedrukt houden tijdens het opstarten en vervolgens "opstart herstel" uitgevoerd, het systeem
geeft aan dat er niets fout gaat tijdens het opstarten.
- Systeem herstel na 1 dag geleden -> geen resultaat
- Systeem herstel na 1 week geleden -> geen resulaat
- Computer opstarten met de "laatst bekende juiste configuratie" -> geen resultaat
Ik heb gister geen nieuwe hardware aangeslaten. Ik heb alleen geprobeerd om software voor
de printer te installeren, dat lukte niet. De software staat niet onder programma's bij configuratiescherm,
het lijkt me dus dat deze niet geinstalleerd is en ik denk dus niet dat dat de oorzaak kan zijn.
Wat me verder is opgevallen dat het ongeveer 2 minuten(!) duurt voordat systeem herstel opent nadat
ik erop heb geklikt.
Kan iemand mij aub helpen?
Groetjes,
Danny