Vista wil er niet af van mijn laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

dodgeviper

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2009
Berichten
7
hoi ik heb destijds een laptob gekocht een toshiba maar nu wil ik er windows xp opzetten maar maar dat wil de laptop niet wat kan ik daar aan doen help me plzz vista is *** en sloom
 
xp cd erin, en zorgen dat je de goede hd formatteert (dus waar vista op staat) ben je wel alles kwijt.

Als dat om een of andere reden niet lukt kan je denk ik in gewoon vista ook wel de vista schijf formatteren!

veel succes! :thumb:
 
En voor je begint éérst kijken of er voor jou laptop XP drivers zijn! Zijn niet er niet, dan kan je beter bij Vista blijven.
 
En voor je begint éérst kijken of er voor jou laptop XP drivers zijn! Zijn niet er niet, dan kan je beter bij Vista blijven.

das een hele goede! ff vergeten.. :eek:
let vooral op sata hd's enz. Niet zo leuk om daar drivers te voor moeten zoeken en ik kan het weten! :thumb:
 
das een hele goede! ff vergeten.. :eek:
let vooral op sata hd's enz. Niet zo leuk om daar drivers te voor moeten zoeken en ik kan het weten! :thumb:

ja dat is het punt ik heb dat allemaal al geprobeerd ze hebben me wel eens verteld over een verborgen schijf maar met elk programma kan ik die vinden en drivers heb ik ook allemaal klaar liggen
 
ja dat is het punt ik heb dat allemaal al geprobeerd ze hebben me wel eens verteld over een verborgen schijf maar met elk programma kan ik die vinden en drivers heb ik ook allemaal klaar liggen

Ik denk dat ik de vraag niet goed begrijp? Verborgen schijf?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan