Vista wil niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

marinaonline

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2008
Berichten
5
Hallo iedereen die dit leest,


Ik ben al 2 dagen bezig om me latop (hp pavilion dv9500) aan de praat te krijgen.
Hij blijft steeds hangen bij het opstarten, ik heb net een start up repair aan de praat gekregen op de pc maar er staat het volgende: windows cannot repair this computer automatically.

Als ik daarna op een onderstaande de knop in dat scherm druk: View diagnostic and repair details, kom ik 1 fout tegen alle andere tests waren succesfully completed behalve deze:

--------
- Unspecified changes to the system configuration might have caused the problem.

Repair action: system restore
Result: Completed succesfully. Error code = 0 x 0
Time taken = 97984 ms

Repair action: System files integrity check and repair
Result: Failed. Error code = 0 x 2
Time taken = 652240 ms

-----------
Ik heb al geprobeerd om hier op het forum en op google dingen te zoeken om dit op te lossen maar ik kom er niet uit. :confused:

Ik heb wel een paar dagen terug Daemon tools (virtuele schijf) op de pc gedownload en gebruikt etc misschien dat daar iets mee is?

Ik hoop dat jullie me mischien kunnen helpen want ik snap er niets meer van!

Groetjes Marina

PS: oja misschien ook handig om te weten: heb geprobeerd om systeem herstel te doen maar hij start dan weer niet op, en de windows memory diagnostic tool die zoekt naar geheugen hardware errors geeft aan dat er geen problemen zijn...
 
Laatst bewerkt:
je zou je pc kunnen proberen te repareren met de vista recovery disk.

warender is zelf zo vriendelijk geweest om er een hele handleiding van te maken voor dit forum, deze is hier te vinden
 
je zou je pc kunnen proberen te repareren met de vista recovery disk.

warender is zelf zo vriendelijk geweest om er een hele handleiding van te maken voor dit forum, deze is hier te vinden

Ja, dat heb ik toevallig net ook gedaan, is niet gelukt ik heb een Primary hard disk self test gedaan en daar komt dan bij test status te staan: #10009- Replace Hard Disk..

Wat betekent dit? Is de harde schijf dan overleden?:eek:

ps toch bedankt voor je snelle reactie ook:D
 
Ja, dat heb ik toevallig net ook gedaan, is niet gelukt ik heb een Primary hard disk self test gedaan en daar komt dan bij test status te staan: #10009- Replace Hard Disk..

Wat betekent dit? Is de harde schijf dan overleden?:eek:

ps toch bedankt voor je snelle reactie ook:D

je zou eens kunnen proberen met de recovery dvd in de opdrachtprompt chkdsk /r uit te voeren en fixboot maar als dat ook al niet werkt dan vrees ik dat je harde schijf inderdaad overleden is :confused:
 
Ok dat kan ik eens proberen jelpot... vandaag is de helpdesk van HP open dus ga ik die maar bellen als dit niet lukt. Op zondag zijn die natuurlijk dicht:)
Ik laat het wel even weten als ik weet wat er aan de hand is / was...

--
omg.. ik heb gister uren geprobeerd om in de veilige modus te komen en nu doet hij het wel ik ga snel me bestanden opslaan! kan ik verder nog wat proberen i nde veiliige modus.?

Ik ga zowieso ff bellen naar hp .. k hoop dat de hd nietstuk is..
 
Verwijder via de veilige modus Deamon Tools eens....
 
Ondertussen is mijn laptop terug van de reparatie..

De harde schijf was stuk en moest vervangen worden

Bedankt voor jullie reacties:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan