vista wil uitrusten...

Status
Niet open voor verdere reacties.

sewage

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Berichten
87
Hoi allemaal
Kheb een probleempje met mn Windows vista, kheb kortgeleden vista opnieuw geïnstalleerd op mn pc. Maar vista is wel erg lui geworden, de helft van de tijd wil die namelijk niet opstarten, hoe vaak ik het ook probeer hij stopt steeds halverwege het laden het blokje wat dan van links naar rechts gaat stopt plotseling en gaat dan heeeel langzaam vooruit. Als ik me pc dan 3a5 uur vd stroom af heb en start em op doet ie het weer. Iemand enig idee? :confused:
gr. sewage
 
word hij niet te warm ? om dat hij het na 3 uur wel weer doet ?
 
dacht ik eerst ook maar lijkt me sterk want er is voor de rest niks veranderd in de pc dus waarom zou die nu ineens warm worden + als ik de kast helemaal openbreek heb ik het nog steeds, het vista valt ook niet uit ofzo. Ik sluit me pc af ga een uurtje traine doe em aan en dan ineens heb dat probleem.
 
indexer uitzetten:
Deze computer => schijf selecten => rechter muisknop => vinkje uitzetten bij "dit station indexeren"

superfetch:
Services bij "zoekopdracht starten " typen onder de startknop.
In de lijst naar beneden scrollen naar superfetch
Superfetch stoppen en uitschakelen.
 
indexer uitzetten:
Deze computer => schijf selecten => rechter muisknop => vinkje uitzetten bij "dit station indexeren"

superfetch:
Services bij "zoekopdracht starten " typen onder de startknop.
In de lijst naar beneden scrollen naar superfetch
Superfetch stoppen en uitschakelen.

Maar wat kan dit te maken hebben dan met het feit dat na een aantal uren uitschakelen van de stroom de pc het weer doet?
 
Niets! Dat zeg ik ook niet.

Ook kun je opties uitschakelen in vista zodat hij vlotter loopt.
(superfetch / indexer enz.)

Loopt ie alleen vlotter.

Edit: Meer in de trent van . JOh hier een tip :)
Maar Sewage, wat zijn de specs van je PC?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan