Vista wilt programma niet UN Installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jantje1990

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
hey,

ik krijg nero 7 premium niet geuninstalleert.

Telkens krijg ik deze foutmeldingen.

Ik kan geen andere nero versies installeren omdat deze erop staat en deze versie is beschadigd en doet 't niet. Help 't iriteert echt.

[/ATTACH]

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    30,9 KB · Weergaven: 41
  • Naamloos1.jpg
    Naamloos1.jpg
    19,4 KB · Weergaven: 46
hier vind je opruimtools voor de diverse Nero versies.

Succes,

Tijs.

hey,

wil nog steeds niet lukken :mad: Licht dit aan *** Vista dat ik 'm niet kan verwijderen ? HELP kan geen andere nero series installeren omdat deze versie nog steeds niet wilt oprotten.

Naamloos.jpg

Laatst bewerkt:
Vermeld even wat je geprobeerd hebt..lukken die programma's ook niet?
krijg je hierbij een melding?
Probeer het eens in veilige modes..
Probeer eens dezelfde versie te installeren en als dit lukt weer verwijderen..heb je handmatig al delen ervan verwijderd mischien?

ik heb het via al die programma's geprobeert maar werkt niet blijft nog steeds 't zelfde krijg altijd dezelfde melding ( zie eerste bericht met foto's)

en als ik 't via veilige modus probeer krijg ik dit. Ik kan hellemaal nix verwijderen via de veilige modus ?

Naamloos.jpg

Ga naar C:\\program files\
Gooi dan de map van Nero weg.

En laat dan CCleaner er even overheen, om de register restanten te verwijderen.
Owja maak voordat je de map van nero verwijderd even een herstelpunt voor als je meer problemen zou krijgen.

http://www.download.com/CCleaner/3000-2144_4-10315544.html?tag=lst-1
Hier kun je Ccleaner downloaden. EN LET OP: INSTALEER DE YAHOO TOOLBAR NIET, zoals hier boven al gezegd is.

Laatst bewerkt:
Begint op een probleem met je Windows Installer te lijken.
Probeer eerst Dial-A-Fix, optie Fix Windows Installer. Kijk dan opnieuw met Windows Installer Cleanup en/of de Nero verwijdertools.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan