Vista windows mail contactpersonen lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

notsonewbie

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
24
Oplossing:

Indien je in vista standaard mail ('windows mail') opties mist bij de map contactpersonen (mailing lists met name) voor 1 mail tegelijk naar diverse mensen)
dan moet je eens rechtsklikken op de map contactpersonen, eigenschappen, dan de TAB aanpassen, en vervolgens kijken of goed staat: " deze map gebruiken voor.....? "
Bij een aantal windows vista NL 64 bit home premium staat die standaard fout namelijk !!
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje, in de goedkoopste versie van Office 2007 (Thuis & Student) zit geen Outlook, is Vista's 'Windows mail' een bruikbaar alternatief voor Outlook?
 
Even een vraagje, in de goedkoopste versie van Office 2007 (Thuis & Student) zit geen Outlook, is Vista's 'Windows mail' een bruikbaar alternatief voor Outlook?

Dat weet ik niet want ik heb geen outlook. Voor zo ver ik dat wel eens zie is het gewoon outlook express, maar dan met snelkoppelingen er in naar de windows agenda en taakplanner.

Dus wat anders doe je dan e-mailen met je outlook?
De standaard mail in vista heet nu 'windows mail' en daar kan ik mee mailen naar groepen, direct of later verzenden, filteren op woorden of karakters, mappen maken en mail dan redirecten, multiple accounts, kortom alles wat ik wil en meer.
Echter voor agenda gebruik ik de eveneens in vista aanwezige agenda.
Contactpersonen is nu een aparte map en die is inzetbaar voor ongeveer elke windows applicatie.

Ik kan je vraag dus niet direct beantwoorden, maar misschien heb je iets aan bovenstaande.
 
Dank je voor je reactie.
Je kan het dus als een 'gewoon' email programma gebruiken incl. pop3 mail adressen en zo? Als gemiddelde eindgebruiker is het dus als vervanging voor Outlook prima te gebruiken lijkt het.
 
Dank je voor je reactie.
Je kan het dus als een 'gewoon' email programma gebruiken incl. pop3 mail adressen en zo? Als gemiddelde eindgebruiker is het dus als vervanging voor Outlook prima te gebruiken lijkt het.

Dat ligt er aan wat je met de extras in outlook doet. Windows mail is meer de nieuwe broer van outlook express.
outlook express is de uitgeklede standaard mailer versie in XP, terwijl Outlook (zonder express er achter) veel uitgebreider is en bij de office paketten zit.
 
Duidelijk, maar als je Outlook alleen als mail client gebruikt zonder de agenda, taken e.d. heb je er dus genoeg aan.
 
Duidelijk, maar als je Outlook alleen als mail client gebruikt zonder de agenda, taken e.d. heb je er dus genoeg aan.

Ja die mening heb ik wel, en gaat voor mij zeker op. 'Windows mail' voldoet voor mij geheel net zoals outlook express dit deed. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan