vista windows mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

sampras

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Berichten
8
Ik krijg een foutmelding als ik in windows mail verwijderde berichten wil verwijderen ik krijg ze niet weg!!! is dit een bekend probleem van vista en is er een manier omdat te verhelpen?
 
Ik heb probleem nog niet eerder gehoord, krijg je misschien een foutmelding?
 
Laatst bewerkt:
Vista mail

Hoi John nee hij geeft alleen aan er is een onbekende fout op getreden en je kan ook die verwijderde mail ook niet meer openen !! meer info heb ik niet voor je gr Nico
 
http://forums.techarena.in/showthread.php?t=783113 is semi nederlands en semi engels.

ze geven globaal 2 mogelijkheden.
1) met je rechtermuis voor verwijderen kiezen

2) maak een nieuwe map aan, verplaats te verwijderen bestanden daar naar toe en verwijder ze dan.

verder word er in die link vaak ge-adviseerd om je windows firewall even na te lopen en windows defender te gebruiken ( windows defender is echter wel op eigen risico, heb ook artikels gelezen dat windows defender ook gewone berichten als slecht ziet. zo waren er gebruikers die alle mail kwijt waren na het gebruikt van windows defender)
 
vista mail

Hoi Bork rechts klikken en dan verwijderen lukt niet en ook verplaatsen naar welke map ook lukt ook niet!als ik naar firewal instellingen ga waar moet ik dan op letten en defender gebruik ik ook zal ik die uitschakelen of verwijderen en dan kijken wat die dan doet !

gr Nico
 
windows mail

Hoi thoma bedankt voor het reageren van mijn probleem met windows mail ! Ik heb het bestand opgeslagen want ik heb vista inmiddels opnieuw geinstaleerd en nu doet die het nog zonder problemen maar voor hoe lang ? gr sampras
 
Hallo Sampras

Hartelijk dank voor je bericht en wie weet kun je meer mensen helpen door dit bestand door te geven.
Ik zelf heb geen problemen meer gehad sinds de instalatie.

Mvg, Jan Thomassen.
 
vista mail

Hoi Thoma zal ik zeker doen als ik het zelfde probleem tegen kom van anderen!!
Maar ik heb eigenlijk nog en probleempje met vista en dat is ik kan niet direkt pps bestanden openen vanuit vista mail! wel gaat het als ik het eerst opslaat in mijn documenten maar ik krijg wel de vermelding koppeling maken in het configuratiescherm maar ik kan het niet vinden waar ik dat kan doen ! weet u misschien daar raad op?

gr Nico
 
Hallo Sampras

Deze vraag is nieuw voor mij maar zal eens op zoek gaan voor het probleem.
Heb er nog niet eerder over gehoord dus wie weet ergens in je instellingen iets niet goed.

Groetjes, Jan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan