Vista --> XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crazy300

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2007
Hey

Ik heb een HP - M7760nl. computer met Vista Home Premium maar ik vind dat maar een langzame ding dus ik wil xp erop want dat vind ik veel sneller maar ik weet niet hoe dat echt moet heb wel paar forums gelezen maar niet duidelijk genoeg en toen ik mijn computer voor het eerst ging aanzetten moest ik Recovery CD Maken dus die heb ik gemaakt 2 dvd cd's maar ik denk als ik nou XP installeer hoe moet ik dan al die drivers installeren op XP
en als ik XP heb geinstalleerd maar het gaat niet goed kan ik dan nog wel terug naar Vista met Recovery CD

PC Specs

Computertype Op ACPI x86-gebaseerde PC
Besturingssysteem Microsoft Windows Vista Home Premium
DirectX DirectX 10.0
CPU Type DualCore Intel Pentium D 915, 2800 MHz (14 x 200)
Moederbordnaam Asus P5LP-LE (Leonite) (3 PCI, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Video, LAN, IEEE-1394)
Moederbord Chipset Intel Lakeport-G i945G
Systeemgeheugen 1024 MB (DDR2-667 DDR2 SDRAM)
BIOS Type Award (11/24/06)
Video kaart NVIDIA GeForce 7500 LE (256 MB)
Harde schijf SAMSUNG SP2504C (250 GB, 7200 RPM, SATA-II)
DMI BIOS Leverancier Phoenix Technologies, LTD
DMI Moederbordfabrikant ASUSTek Computer INC.
DMI Moederbordproduct LEONITE
DMI Moederbordversie 5.00

je moet een extra partitie maken en daarop xp zetten. daarna moet je de naar de sites gaan van de fabrikanten van je hardware en de drivers ervan downloaden. wel jammer als je WLAN hebt en je moet de driver van je WLAN kaartje downen:P

wat bedoel je wlan wireless nee dat heb ik als extra want toen ik die computer kreeg had ik ook nog zon antennetje erbij voor die wlan denk ik als je dat bedoelt maar ik gebruik nou gewoon internet met kabel
maar ik weet niet welke drivers ik moet downloaden allemaal ik heb ook nog cardreaders enzo

al wil je bijv: de driver van je videokaart upgraden. ga je naar de site van nvidia en daar kan je precies de driver voor jouw videokaart downloaden onder xp of vista. zo doe je dat met elke driver.
dat is dus het nadeel van zelf een recovery dvd make

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan