VIsta zat op pc, daarna gewoon Pardus linux geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobertHC

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
Hallo:rolleyes:,

Ten eerste wil ik even kwijt dat ik hier nieuw ben en dat ik me heb aangemeld omdat ik op een ander forum deze vraag ook heb gesteld maar niet werd beantwoord, en dit lijkt mij het juiste forum!!:)

Ik heb (of had..) dus windows vista op mijn pc staan, toen zag ik dat ik nog een cd'tje had van pardus linux had liggen, dus ik dacht die kan ik ook wel even installeren, nog nooit geprobeerd. Zo gezegt, zo gedaan.
Ik heb alles op het scherm netjes gevolgt en zo, en dat linux een schermpje zou maken voor dual boot (heel handig! :P) dus ik moest de pc daarna opnieuw opstarten, kwam dat schermpje ervoor, ik dacht ga eerst even op vista, had 2 keuzes (precies dezelfde naam, behalve de ene is 1 de ander 2..) Dus ik 1 proberen, komt er zo'n recovery scherm, dus ik uitzetten en weer aan, 2 maar even proberen, hetzelfde maar dan niet van windows maar van qompaq! (ik heb een qompaq pc..)

weet iemand hoe ik nou vista nog kan opstarten??

en ja ik heb een speciale partitie aangemaakt voor linux en het daar op gezet.. en hij heeft de partitie met windows erop niet geformatteerd.

Greatzz,,

Robert

De Windows cd in je speler doen, en hierop laten booten.
Hier kies je voor Windows repareren.
Daarna opstart herstel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan