Vista Zwart Scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

realswift

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2008
Berichten
11
Hey all,

Sinds vandaag een eigenaardig probleem met vista.
Pc start op en ik kan duidelijk men geheugen zien en harde schijf en gaat ie verder maar blijft het scherm zwart.
Ik heb met de vista cd al proberen te herstellen maar dan krijg ik een melding dat dit niet gaat.
Als ik naar de details kijk staat er ergens iets van register 0X2
Bij alle andere testen staat er 0X0
Kan ik dit nog op andere manieren oplossen?
Ik heb wel nog een raptor hd liggen waar niks opstaat.
Eventueel kan ik daar vista clean op installeren en dan de vorige hd terug aankoppelen maar kan ik dan alles terug overzetten zoals mails, foto's enz...?
Er zit geen paswoord op.
Sinds drie weken zit er al een nieuwe grafische kaart in maar het zou me verwonderen als het dat zou zijn aangezien ik in de menu's van de vista cd kan en de boot menu's.
Iemand raad?

Thnksssssssssssssss
 
Al geprobeerd zowel met netwerkinstellingen als zonder helaas geen resultaat.
Videokaart de oude er terug in gestoken maar het blijft hetzelfde.
 
Dan kun je beter het door jezelf al aangedragen idee om Vista op een andere schijf te installen doen.
Lijkt er op dat je MBR op je huidige schijf beschadigd is.

Als je huidige HD verder nog in orde is kun je de data er gemakkelijk af halen na je ' verse' Vista install op de andere schijf.

Succes d'rmee.
 
enig idee hoe ik de mails van vista kan recoveren?
Heb nu vista geinstalleerd op de raptor schijf ben nog ff de updates aan het doen en dan koppel ik de beschadigde aan en ga ik zoveel mogelijk proberen te redden.
Alleen voor de mails vind ik geen oplossing in xp was dit makkelijk want dit waren dbx bestanden maar in vista email lijkt me dit niet zo simpel :(
 
Je kunt toch na je Vista install de meeltjes toch importeren van je 'oude comp' , wat in dit geval je oude schijf is.

Op je nieuwe schijf kun je het pad van de meeltjes volgens mij wel terugvinden en dan weet je meteen waar je moet zoeken op je oude schijf.;)

Welke meelprog gebruik je eigenlijk?
 
Ik gebruik er 2 die van vista zelf en thunderbird.
Van vista totaal geen idee ze terug te halen via thunderbird wel vermoed ik.
 
Mocht 't met die van Vista niet lukken meld je dan weer even, kan ik waarschijnlijk wel voor je opzoeken.......

Succes verder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan