vista-zylom

Status
Niet open voor verdere reacties.

enigma36

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2009
Berichten
5
hallo,

ik heb me net pas een pc met vista aangeschaft, nu wou ik terug eens een spelletje spelen op zylom, en dat gaat niet meer, ik krijg altijd het volgende zinnetje te zien: failed to download player extension. Met mijn xp had ik nooit geen probleem, maar met de vista kan ik nergens geen spelletje meer spelen. weet iemand een oplossing hiervoor? (ik heb al geprobeerd met mijn firewall uitgeschakeld, heb ook flash en shockwaveplayer)
 
Heb je al java op je computer? Volgens mij werkt zylom met java.
 
ja ik heb ook java erop staan, alles wat ik vroeger op mijn xp staan had, staat ook de vista maar toch is het onmogelijk om de spelletjes aan de gang te krijgen :confused:
 
Ik blijf toch een beetje hangen op de java. daarom heb ik even op Zylom gekeken en daar zag ik het volgende staan als de spelletjes het niet doen:
Controleer als volgt of je de juiste versie van Java op je computer hebt:

1. Klik op 'Start' en open 'Configuratiescherm'
2. Dubbelklik op 'Software' of 'Programma's toevoegen/verwijderen'
3. Zoek in de lijst naar een regel met 'J2SE Runtime Environment'

Als je deze ziet staan, heb je de juiste versie van Java. Als je deze niet ziet staan, maar wel JRE of JVM, volg dan de volgende stappen:

1. Deïnstalleer Java, door JRE of JVM te selecteren en op 'Verwijderen' te klikken
2. Installeer daarna de juiste versie via: http://main.zylom.com/msjavx86.exe


misschien heb je er iets aan.
 
compres, je bent een schat!!!!!! :thumb:
ik had gewoon java update14 in mijn lijst staan, heb dan geprobeerd met de link die jij hier gezet had maar dat lukte ook niet, ben dan op zoek gegaan naar de jse en na een tijdje zoeken heb ik me java (TM) SE development kit6 update 14 kunnen downloaden en nu kan ik eindelijk terug een spelletje spelen! dus hiervoor een hele dikke smakkerd voor je hulp ;)
 
gefeliciteerd, en geen dank:thumb:
.....ik bloos ervan....:eek:
 
Leuk dat het al opgelost is ;)

Maar wil je wel nog even je vraag als opgelost markeren dan? :thumb:
 
ik heb te snel gejuicht :( blijkbaar zit het probleem toch niet bij de java want de spelletjes gaan nog altijd niet, behalve eentje, waarom eentje wel? ik zou het niet weten!:confused: ik heb me ondertussen al zot gezocht naar een oplossing maar niks helpt, dus als iemand nog een idee heeft waar het probleem zou kunnen zitten, alle ideeën welkom!
groetjes
 
Ideetje??

Kun je niet gewoon de spelletjes downloaden en dan spelen? :confused:
Ik download altijd de spelletjes en dan speel ik ze. :eek:
Ik heb dan wel geen Vista, maar mijn vriendin speelt ze zo altijd. :)

Groetjes The Angel
__________________________________________________________________________

Cracking is only the best option
 
Heb je de plugins adobe flash player en shockwave player wel geinstalleerd staan. zoniet probeer dat eens te installeren www.adobe.com. en probeer het dan eens weer.
 
Laatst bewerkt:
Wat voor melding krijg je nu dan?

Zou je hetvolgende eens willen proberen:

Schakel de User Account Control uit in Vista.
Ga daarvoor naar Start -> Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts -> Klik vervolgens op Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen -> vinkje weghalen en klik op OK.

Zou je vervolgens de webgames nog eens willen starten?
Als gevraagd wordt om de GamesPlayer nogmaals te installeren, dan dit graag doen.

Martin
Zylom Support
 
ik heb ondertussen gevonden waar het probleem zit, dus voor de mensen die hetzelfde probleem hebben: als je je explorer opent zie je onderaan je scherm naast internet het volgende staan: beveiligde modus: ingeschakeld. schakel dit uit en het probleem is opgelost.
in ieder geval bedankt iedereen om mij een oplossing te bezorgen

groetjes
 
ik heb ondertussen gevonden waar het probleem zit, dus voor de mensen die hetzelfde probleem hebben: als je je explorer opent zie je onderaan je scherm naast internet het volgende staan: beveiligde modus: ingeschakeld. schakel dit uit en het probleem is opgelost.
in ieder geval bedankt iedereen om mij een oplossing te bezorgen

groetjes

Goed dat je dan zelf de oplossing hebt gevonden :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan