vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

murderboy

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
Berichten
119
alle nieuwe pc's hebben vista, maar ik heb geen vista spellen,

maar werken spellen als gta san andreas, FEAR op vista?
 
Als je naar de websites van de games gaat en zoek achter de nodige PC benodigdheden zal dat er zeker tussenstaan, of ze wel dan niet compatibel zijn met Vista.
 
Bij veel games kun je ook de compatibiliteits modus van Vista gebruiken en deze op XP Sp2 zetten. Ook de setup moet je dan eerst in de compatitbiliteits modus zetten.
 
Bij veel games kun je ook de compatibiliteits modus van Vista gebruiken en deze op XP Sp2 zetten. Ook de setup moet je dan eerst in de compatitbiliteits modus zetten.



daar snap ik dus totaal niets van, nu in het nl graag, je kunt ofzo met server pack 2 van xp in compatibiliteits modus zetten op de een of andere manier, en vista ook en dan kan je xp spelen op vista spelen?

en achter op de hoes van die spelen staat geen vista dus werkt het ook niet?
 
nu in het nl graag,
Nederlandser kan ik het niet maken voor je.:rolleyes:

In Vista ga je naar de setup icoon van een game. Je klikt met rechts erop, gaat dan naar eigenschappen > compatibiliteits modus > stel deze op XP SP2 in.(Zie bijlage) Daarna de setup gewoon uit laten voeren, zoals je dat altijd doet om een game te installeren. Als het spel geinstalleerd is, ga je naar de snelkoppeling (om die game te laten opstarten) klikt er met rechts op en deze zet je ook in de compatitbiliteit modus van XP SP2. Daarna game opstarten.

attachment.php


Zo draai ik diverse oudere games in Vista, die al uit waren voordat Vista uit kwam.
 

Bijlagen

  • Compatitbiliteits modus..jpg
    Compatitbiliteits modus..jpg
    56 KB · Weergaven: 108
Laatst bewerkt:
ik heb cod2 ook, al geinstalleerd, dan op mijn computer maar daar zie ik niet compatitbiliteit staan,

maar wel bij de snelkoppeling op bureablad, maar voor je installeert moet je naar het icoon gaan in mijn computer,

want dat kan niet anders als je het nog niet geinstalleerd hebt, maar ik zie het dus niet staan,

maar je installeert het, dan druk je compati.... op xp en dan moet het spel het dus doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de quote verwijderd, neemt anders zoveel ruimte in.

Je gaat naar de cd/dvd-rom van het spel en zoekt de setup op. Deze klik je met rechts aan en zet de compatibiliteits modus op Xp SP2. daarna de setup gewoon beginnen zoals je altijd doet. Als de game geinstalleerd is wordt er meestal een snelkoppeling aangemaakt op het bureuablad. Anders zoek je deze op in de installatie map. klikt met rechts erop en zet de compatibiliteit in Xp SP2. Daarna de game starten.
 
Ik heb de quote verwijderd, neemt anders zoveel ruimte in.

Je gaat naar de cd/dvd-rom van het spel en zoekt de setup op. Deze klik je met rechts aan en zet de compatibiliteits modus op Xp SP2. daarna de setup gewoon beginnen zoals je altijd doet. Als de game geinstalleerd is wordt er meestal een snelkoppeling aangemaakt op het bureuablad. Anders zoek je deze op in de installatie map. klikt met rechts erop en zet de compatibiliteit in Xp SP2. Daarna de game starten.


je moet dus allebei doen, anders werkt het niet?
 
Ik doe het op deze manier. Zo krijg ik ook m'n oude scanner in Vista aan de praat, met Windows 2000 drivers.:) Er zijn namelijk ook geen Xp drivers voor deze scanner. Zo doe ik het ook met games, waarvan ik niet zeker weet of deze goed in Vista werken.
 
Ik doe het op deze manier. Zo krijg ik ook m'n oude scanner in Vista aan de praat, met Windows 2000 drivers.:) Er zijn namelijk ook geen Xp drivers voor deze scanner. Zo doe ik het ook met games, waarvan ik niet zeker weet of deze goed in Vista werken.

oke, maar je moet beide wel doen? of is die verandering bij alleen snelkoppeling ook goed?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan