vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitewolff

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Mijn Collega had geprobeerd service pack erop te zetten en bij de laatste service pack bleef hij bijna op het einde hangen geloof 88%.daarna kon hij niet meer opstarten.Ja zo ver dat er een groen scherm kwam,met daarop stond update,zo zij hij het.Ik zeg probeer veiligemodus maar,maar blijkbaar ging dat niet.en met de originele cd ging het ook niet.Hij heeft er dan ook weinig verstand van.Als ik hem ga helpen,waar zou ik dan nog op kunnen letten,misschien een bruikbare tip van jullie,bij voorbaat mijn dank.

Mijn Engels is niet zo goed,maar begrijp er uit dat deze tool het ongedaan kan maken of repareren.Maar hij komt blijkbaar niet verder dan het groene scherm,en daar staat update,en verder komt en doet hij niets meer.

Mijn Engels is niet zo goed,maar begrijp er uit dat deze tool het ongedaan kan maken of repareren.Maar hij komt blijkbaar niet verder dan het groene scherm,en daar staat update,en verder komt en doet hij niets meer.

start oo via de cd en probeer dan de recovery mode

voer dan het commando
fixboot en dan
fixmbr

misschien helpt dat

janus

Ik ga het binnenkort even allemaal proberen,jullie horen nog van mij.

Alvast bedankt.

Ben er geweest van alles geprobeerd.Hij had gelijk.Mee naar huis genomen en alle hardware er uit gehad niks geks ontdekt.Probleem start op maar op een gegeven moment zegt hij even geduld a.u.b.,en dan komt er niks meer,of als je hem past opstart komt het update scherm staat op 100%,en dan blijft hij er ook opstaan,en gaat niet verder.Als je de schijf er in doet,en je wilt heb op nieuw installeren,dan start hij op maar als het blauw groene scherm komt,niks meer .Ik ben er nog niet achter.Ik hoop toch nog op een reactie van jullie.

Hoi !

Opstarten van de Vista DVD en kiezen voor Repair !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Je ziet geen menu, maar rechtsonder kun je kiezen: repareren.

Greetz,

Harry.

bedankt, ik ga het vanavond na mijn werk proberen,je hoort nog van mij.

Hallo Harry,

wel een beetje laat,maar probleem is opgelost. Niets lukte,alles geprobeerd. Wat ik later gedaan heb is. Heb de harde schijf aan mijn eigen pc gekoppeld,en wat zag ik toen de schijf was ingedeeld in 2.Op de c schijf de Windows schijf dus was nog maar 230mb ruimte en op de d schijf nog zo'n 70gig.Nu weet je wel hoe laat het was. Hij had al zijn foto's en muziek op de c schijf opgeslagen. Ik heb toen alles wat nog bruikbaar was op mijn pc opgeslagen,en zijn schijf op mijn pc geformatteerd,toen zijn spullen weer netjes terug gezet op de nu d schijf. en terug gezet in zijn pc. En Windows opnieuw geïnstalleerd op de c schijf,en jawel nu loopt alles weer hoe een zonnetje,en met wat uitleg aan mijn collega ,is hij nu weer tevreden.

Harry in ieder geval bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan