VistaAntivirus 2008 en meer...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou het kwaad kunnen om die hardware even te controleren ? Dacht het niet !

Over en uit.

Jij controleert toch ook je bandenspanning niet als je radio niet meer functioneert?
Vanwaar die vijandigheid hier zeg, jemig..

Ik zeg niet dat je iets fout doet, ik vroeg alleen uit interesse naar je motieven voor het gegeven advies.
 
So what? Waar maak jij je druk om zeg?
Dat had ik er juist bijgetikt zodat ronnie1 mijn goede bedoelingen kon zien. Jij stormt binnen en maakt een hoop ophef om niets :confused:.
Nu gaan we dus wel hopeloos offtopic om niets. Kom op. Als je me wilt mailen: username@helpmij.nl

ik maak me echt kapot druk weet alleen niet waarom:(:S
 
Jij controleert toch ook je bandenspanning niet als je radio niet meer functioneert?
Vanwaar die vijandigheid hier zeg, jemig..

Ik zeg niet dat je iets fout doet, ik vroeg alleen uit interesse naar je motieven voor het gegeven advies.

Zand erover !!
 
Zand erover !!

handshake.gif
 
Inmiddels weer een tijdje verder... gisteren alles keer op keer gescand, alle instructies uitgevoerd etc... Nu bleek dat er ook een trojan was meegekomen met het spel..
Voor zover we hebben kunnen zien zat zo'n beetje alles aan het spel geplakt..
virus, malware, spyware, adware, etc..... alles wat maar voor ellende kan zorgen..

Alles bleek zo beschadigd te zijn dat we besloten hebben nog wat bestanden te redden en hebben de boel geformatteerd.. we hebben nu een schone computer, die weer lekker snel is.. nadeel is dat we een aantal programma's kwijt zijn, maar daar is wel weer aan te komen..


Iedereen super bedankt voor zijn/haar hulp!!!! Ik ben echt super blij met de service die dit forum en haar leden bieden. :thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

hier kan in ieder geval een slotje op...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan