Vistarechten in System32

• Onderwerp starter Onderwerp starter wufu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wufu

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Hallo,

Ik heb voor het cracken van een spel een wijziging in de windows map moeten doen.
Dat is niet gelukt ik moet een bestand (mf.dll) wijzigen met een nieuwe van Halo 2.
Maar telkens als ik het probeer krijg ik de mededeling van Vista : ''U bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren.vervolgens kan ik kiezen tussen opnieuw proberen (geen resultaat) en annuleren.

Ik zit gewoon op de beheerders account en heb het ookal in veilige modus geprobeerd

Alvast bedankt,

Wufu :D

Ik meen te begrijpen dat je het bestand met de nieuwe wil overschrijven?

Als dat zo is:
heb je al geprobeerd het oude bestand te verplaatsen (hernoemen zal ook wel niet lukken) of te kopieren? Als dat zo is dan zou je de nieuwe zo moeten kunnen plaatsen. Is wellicht wel zo handig, stel dat er iets gruwwelijk mis gaat, dan heb je de originele tenminste nog.

en als dat ook niet zou werken, dan denk ik dat je bij het tabblad eigenaar moet zijn en daar de "trustedinstaller" moet veranderen naar jouw naam. (zie bijlage)

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    57,2 KB · Weergaven: 47
Ik meen te begrijpen dat je het bestand met de nieuwe wil overschrijven?

Als dat zo is:
heb je al geprobeerd het oude bestand te verplaatsen (hernoemen zal ook wel niet lukken) of te kopieren? Als dat zo is dan zou je de nieuwe zo moeten kunnen plaatsen. Is wellicht wel zo handig, stel dat er iets gruwwelijk mis gaat, dan heb je de originele tenminste nog.

Heb ik ook al geprobeerd en ik heb ook het origneel bewaard ;)

en als dat ook niet zou werken, dan denk ik dat je bij het tabblad eigenaar moet zijn en daar de "trustedinstaller" moet veranderen naar jouw naam. (zie bijlage)

Dat lukt ook niet :(

Bijlagen

• RAAR.JPG
    RAAR.JPG
    22,6 KB · Weergaven: 30
Ik moet toegeven dat ik van het hele beveiligingsgebeuren in Vista geen hoogte krijg. Er is simpelweg téveel mogelijk in onderliggende schermpjes en daar weer onderliggende opties. Ik vermoed dat je daar mogelijk "ergens" wat moet toestaan / af-aanvinken. Ik heb helaas geen flauw benul wélke dat dan moet zijn.

Ik heb wel op het grote boze w w w gelezen dat er meerdere mensen zijn die het wel voor elkaar hebben gekregen, of anders gezegd, die naar het plaatsen van die dll de game konden spelen.

ik heb Halo 2 ook al kunnen installeren op mijn laptop met vista...

maar ik kan me niet herrineren dat ik een dll-file moest gaan kopieren in de windows root folder.
Wel naar de installatie folder van Halo zelf.

Misschien moet je het eens met een andere download proberen

Ja ik ben op zoek naar een ISO versie, want ik had een RIP versie zeer vervelend dus :(

ja, ik mag je geen links geven hé :confused:
---
ik heb een 7zip versie...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan