Hey,
Ik wist niet waar ik dus moet plaatsen.. dus dan maar hier :l
Ik heb met Visual Basic .net 2008 een klein programma geschreven.
De eerste keer dat ik het publiceerde en installeerde deed hij het. Maar daarna zag ik dat ik de foute naam had gebruikt, dus heb ik het gede-installeerd, de naam veranderd en toen opnieuw gepubliceerd.
Nu kan ik het wel weer installeren, maar het programma start niet.
Ik krijg deze foutmelding:
'Kan de toepassing niet starten. Neem contact op met de leverancier van de toepassing.
Wanneer ik dan op DETAILS klik krijg ik dit:
(even in PHP tags gezet voor overzichtelijkheid)
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?..
Grts chris0744
EDIT: Ik heb even rondgezocht en dingen uitgeprobeerd, en blijkbaar ligt het aan sxstrace.exe. Hij is, denk ik, corrupt geraakt toen ik het voor de 1e keer de-installeerde..
Ik kan het bestand niet vinden op mijn computer, en ik kan niet echt een betrouwbare manier vinden om het te fixen.
Weet iemand een oplossing?..
Ik wist niet waar ik dus moet plaatsen.. dus dan maar hier :l
Ik heb met Visual Basic .net 2008 een klein programma geschreven.
De eerste keer dat ik het publiceerde en installeerde deed hij het. Maar daarna zag ik dat ik de foute naam had gebruikt, dus heb ik het gede-installeerd, de naam veranderd en toen opnieuw gepubliceerd.
Nu kan ik het wel weer installeren, maar het programma start niet.
Ik krijg deze foutmelding:
'Kan de toepassing niet starten. Neem contact op met de leverancier van de toepassing.
Wanneer ik dan op DETAILS klik krijg ik dit:
PHP:
INFO PLATFORMVERSIE
Windows : 6.1.7601.65536 (Win32NT)
Common Language Runtime : 4.0.30319.296
System.Deployment.dll : 4.0.30319.1 (RTMRel.030319-0100)
clr.dll : 4.0.30319.296 (RTMGDR.030319-2900)
dfdll.dll : 4.0.30319.1 (RTMRel.030319-0100)
dfshim.dll : 4.0.31106.0 (Main.031106-0000)
BRONNEN
Implementatie-url : file:///N:/Informatica/Visual%20Basic/Voor_de_wiskundeleraar_van_Stan_en_Christian/Gepubliceerd%20-%20setup.exe/vDWcSeC.application
IDENTITEITEN
Implementatie-identiteit : vDWcSeC.application, Version=1.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=6e40a416b68e45b9, processorArchitecture=msil
TOEPASSINGSSAMENVATTING
* Installeerbare toepassing.
FOUTSAMENVATTING
Hieronder ziet u een overzicht van de fouten. Verderop in het logboek vindt u nadere details over deze fouten.
* Activering van N:\Informatica\Visual Basic\Voor_de_wiskundeleraar_van_Stan_en_Christian\Gepubliceerd - setup.exe\vDWcSeC.application heeft tot een uitzondering geleid. De volgende berichten voor mislukte acties zijn aangetroffen:
+ Activering is mislukt vanwege een fout bij de zij-aan-zij-uitvoering van Windows. In het logboek voor systeemgebeurtenissen kunt u wellicht meer informatie vinden over deze fout.
+ De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is. Raadpleeg het gebeurtenislogboek Toepassing of gebruik het opdrachtregelprogramma sxstrace.exe voor meer informatie. (Uitzondering van HRESULT: 0x800736B1)
SAMENVATTING MISLUKTE TRANSACTIES ONDERDELENARCHIEF
Er zijn geen transactiefouten aangetroffen.
WAARSCHUWINGEN
Er werden geen waarschuwingen weergegeven bij deze bewerking.
VOORTGANGSSTATUS BEWERKING
* [17-4-2013 14:48:13] : De activering van N:\Informatica\Visual Basic\Voor_de_wiskundeleraar_van_Stan_en_Christian\Gepubliceerd - setup.exe\vDWcSeC.application is gestart.
* [17-4-2013 14:48:14] : Verwerking van het implementatiemanifest is voltooid.
FOUTDETAILS
De volgende fouten zijn aangetroffen bij deze bewerking.
* [17-4-2013 14:48:14] System.Deployment.Application.DeploymentException (Activation)
- Activering is mislukt vanwege een fout bij de zij-aan-zij-uitvoering van Windows. In het logboek voor systeemgebeurtenissen kunt u wellicht meer informatie vinden over deze fout.
- Bron: System.Deployment
- Stack-tracering:
bij System.Deployment.Application.ComponentStore.ActivateApplication(DefinitionAppId appId, String activationParameter, Boolean useActivationParameter)
bij System.Deployment.Application.SubscriptionStore.ActivateApplication(DefinitionAppId appId, String activationParameter, Boolean useActivationParameter)
bij System.Deployment.Application.ApplicationActivator.Activate(DefinitionAppId appId, AssemblyManifest appManifest, String activationParameter, Boolean useActivationParameter)
bij System.Deployment.Application.ApplicationActivator.PerformDeploymentActivation(Uri activationUri, Boolean isShortcut, String textualSubId, String deploymentProviderUrlFromExtension, BrowserSettings browserSettings, String& errorPageUrl)
bij System.Deployment.Application.ApplicationActivator.ActivateDeploymentWorker(Object state)
--- Ingesloten uitzondering ---
System.Runtime.InteropServices.COMException
- De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is. Raadpleeg het gebeurtenislogboek Toepassing of gebruik het opdrachtregelprogramma sxstrace.exe voor meer informatie. (Uitzondering van HRESULT: 0x800736B1)
- Bron: System.Deployment
- Stack-tracering:
bij System.Deployment.Application.NativeMethods.CorLaunchApplication(UInt32 hostType, String applicationFullName, Int32 manifestPathsCount, String[] manifestPaths, Int32 activationDataCount, String[] activationData, PROCESS_INFORMATION processInformation)
bij System.Deployment.Application.ComponentStore.ActivateApplication(DefinitionAppId appId, String activationParameter, Boolean useActivationParameter)
TRANSACTIEDETAILS ONDERDELENARCHIEF
* Transactie bij [17-4-2013 14:48:14]
+ System.Deployment.Internal.Isolation.StoreOperationSetDeploymentMetadata
- Status: Set
- HRESULT: 0x0
+ System.Deployment.Internal.Isolation.StoreTransactionOperationType (27)
- HRESULT: 0x0
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?..
Grts chris0744
EDIT: Ik heb even rondgezocht en dingen uitgeprobeerd, en blijkbaar ligt het aan sxstrace.exe. Hij is, denk ik, corrupt geraakt toen ik het voor de 1e keer de-installeerde..
Ik kan het bestand niet vinden op mijn computer, en ik kan niet echt een betrouwbare manier vinden om het te fixen.
Weet iemand een oplossing?..
Laatst bewerkt: