visual basic programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

kloppertje

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Goedendag,

Ik ben op zoek naar een visiual basic programma waar je muziek in kan afspelen. Ik ben zelf beginnend programmeur en zou niet weten waar ik moet beginnen en hoe,..kan iemand mij op weg helpen of heeft een voorbeeld?

Groeten,
willem

Dank je!

Ik heb visual basic 2005 express en als ik ze wil openen krijg ik allerlei errors en doen ze het niet, moet ik nog dingen aapssen eraan of ligt het aan mij

btw is het moeilijk om zoiets te maken als je nog een beginner bent?

Laatst bewerkt:
Nja dat het het niet makkelijk is weet ik nu wel :P

Ander vraagje. Ik werk met VB express en ik wil weten hoe je tekst in een schermpje opent en dan dmv buttons kan kopieren, knippen, plakken. Dus ik open een nieuw schermpje met tekst in dit geval uit een aantal ini files, ik selecteer tekst uit dat scheermpje ik druk bijv op copy, open dan een een andere filetje en klik dan op de button paste om te plakken. Wat zijn de commands voor deze acties in vb? Hoop dat iemand me hiermee kan helpen

Bij voorbaat dank.

Zet windows media player in je toolbox...

Klik: Tools > Choose toolbox items > COM components > Windows media player > OK

Dan staat die in je toolbox teken er een in je form en kies bij properties URL zet daar het muziek stuk neer dat je wilt afspelen.

Ik heb ooit wel eens een media player gemaakt met express 2005. Ik kan dat project wel voor je opzoeken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan