Hallo allemaal,
Ik probeer voor onze standaard offertes een invulformulier te maken, waarin de basisgegevens ingevuld kunnen worden. Als men dan een offerte maakt, vult men dit formulier in en de gegevens moeten dan op vooraf ingestelde plaatsen terugkomen in de offerte.
Een bericht uit 2005 heeft mij al aardig op weg geholpen. Maar ik ben er nog niet....
In de bijlage zie je het documentje zoals ik 'm nu heb ingesteld: Bekijk bijlage offerte.dot
Iedere keer waneer ik een aantal velden invul, krijg ik de volgende foutmelding:
De foutmelding verwijst naar deze formule:
Private Sub RangeMyBookmark(sBm As String, sCtl As String)
Dim oRange As Word.Range
With ActiveDocument
Set oRange = .Bookmarks(sBm).Range
oRange.Text = sCtl
.Bookmarks.Add sBm, oRange
Set oRange = Nothing
End With
End Sub
Kan iemand mij vertellen wat er mis gaat?
Ik hoor het graag!
Ik probeer voor onze standaard offertes een invulformulier te maken, waarin de basisgegevens ingevuld kunnen worden. Als men dan een offerte maakt, vult men dit formulier in en de gegevens moeten dan op vooraf ingestelde plaatsen terugkomen in de offerte.
Een bericht uit 2005 heeft mij al aardig op weg geholpen. Maar ik ben er nog niet....
In de bijlage zie je het documentje zoals ik 'm nu heb ingesteld: Bekijk bijlage offerte.dot
Iedere keer waneer ik een aantal velden invul, krijg ik de volgende foutmelding:

De foutmelding verwijst naar deze formule:
Private Sub RangeMyBookmark(sBm As String, sCtl As String)
Dim oRange As Word.Range
With ActiveDocument
Set oRange = .Bookmarks(sBm).Range
oRange.Text = sCtl
.Bookmarks.Add sBm, oRange
Set oRange = Nothing
End With
End Sub
Kan iemand mij vertellen wat er mis gaat?
Ik hoor het graag!