visual basic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Berichten
5.159
Hallo weet er iemand waar ik een beginners programmeer progamma kan downloaden??
Het is voor mijn zoon.. die wil leren programmeren. Hij had het zelf over Visual Basic 6.0

Alvast bedankt voor eventuele reacties.
 
Bedankt voor de cursus, maar ik moet nog wel het programma hebben is dat misschien ergens te downloaden??
 
Oke, bedankt ik zal eens kijken naar zo'n boek.
 
Zomaar een voorbeeld.

Een ander alternatief:

Op zaterdag 21-02-2004 komt er alweer een PC Dumpdag in de RAI te Amsterdam. Het is weliswaar
nog even lang wachten voordat het zover is, maar daar kun je tenminste voor een relatief redelijk
gering bedrag aan zo'n software (VB6), als het er is, komen.
Om maar een voorbeeld te geven:
Een pakket VB.NET de luxe learnig edition kost maar slechts € 19.95. Het pakket bevat 2 boeken
en 4 cd's. Ik neem aan, dat VB6 nog minder zult gaan kosten.

Dit is maar één alternatief, zo zijn er nog vele andere manieren(advertenties) om aan een dergelijk
pakket te kunnen bemachtigen.

Succes.
 
Ik wel hem wel naar je uploaden.
Geef maar een FTPadres.
Bestand is wel 80MB.
 
Heb zelf ook een eigen FTP-Server, maar toch is zo'n PCDumpdag wel een optie vind ik.
Mijn bovenstaand voorbeeld betreft het geen tweedehands spul, maar splinternieuw en toch maar voor slechts € 19,95. Tweedehands zal nog veel goedkoper zijn lijkt mij.

Groetjes.
 
Als je goed zoekt dan is de VB 6.0 voll. versie zeker te downloaden. Geen link ivm met de regeltjes..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan