Visual Studio Just-In-Time Debugger

Status
Niet open voor verdere reacties.

ClumsyMonkey

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2009
Berichten
5
Hoi allemaal,

eerst even mn OS:
Windows XP pro, versie 2002, SP3

Dit is de foutmelding waar het om gaat:

103x1fd.jpg


Ik heb al verschillende topics gevonden maar nog geen echte oplossing. Bij mij gebeurt dit steeds wanneer ik bestanden cut/copy - paste in explorer (ik heb het hier over windows explorer). Soms gebeurt het ook op willekeurige momenten. Als ik op ok klik sluiten alle explorer vensters en verdwijnen mijn taakbalk en desktop iconen tijdelijk. Na een hoop geratel van mn HD is alles weer terug. Maar dan moet ik dus de mappen waarin ik bezig was weer allemaal openen :rolleyes:
Soms kan ik als de melding verschijnt de taakbalk niet meer gebruiken, soms kan dat wel nog en schuif ik de melding gewoon van mn scherm af, kan ik verder werken en explorer blijven gebruiken.

Ik heb in program files wel een map staan "Microsoft Visual Studio 8" maar heb geen idee hoe ik visual studio kan verwijderen. Ik heb al gekeken naar deze pagina van MS:How to: Uninstall Visual Studio
Echter, geen enkel van de genoemde componenten noch visual studio staan in de lijst van programma's (bij add/remove programs)

Is dan het enige dat overblijft het verwijderen/herinstalleren van het .NET framework ?
En zo ja, dan staat er op die pagina van MS: "You must uninstall Visual Studio and all related components before you can uninstall the .NET Framework components."

Ik heb blijkbaar geval de volgende versies van .NET op mn pc:

bikuqd.jpg


Is het verstandig om deze allemaal te verwijderen en .NET opnieuw te installeren ? Of heeft dit weer allerlei andere gevolgen ?

Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • VisSt_error.jpg
    VisSt_error.jpg
    64,1 KB · Weergaven: 45
  • VisSt_errorMSNET.jpg
    VisSt_errorMSNET.jpg
    23,8 KB · Weergaven: 32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan