Visual Studio .NET 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

XenomX

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2002
Ik heb VS 2003 .NET geinstalleerd, bij de installie zei hij al dat IIS niet geinstalleerd was etc. maar dat kon achteraf ook wel, heb na de installie IIS geinstalleerd en draait, (http://localhost/) doet het.
Maar als ik nu een ASP.NET app. wil maken krijg ik de volgende error 'Visual Studio .NET has detected that the specified Web server is not running ASP.NET version 1.1. You will be unable to run ASP.NET Web applications or services.'

Ik ga nu zoeken naar ASP.NET 1.1 voor IIS..

Maar als iemand weet hoe ik dit op kan lossen, graag :thumb:

Mvg,

Hallo XenomX,

Je kunt binnen IIS de optie ASP gewoon activeren, hoor.
Heb helaas op dit moment geen IIS webserver meer. Moet het nog weer erop gaan zetten eerstdaags.

Dennis.

Hey Dennis..

Ja, deze optie heb ik volgens mij ook een keer ergens aangezet, iets met servextensies, maar dit kan ik nergens terug vinden :(

:thumb:

Ja, sorry XenomX. Ik ben het ook alweer vergeten. Maar, die optie vind je heus wel binnen de IIS manager, zeg maar.

Je had het ook over "ASP.NET 1.1 voor IIS", ik denk dat ik dit nog nooit eerder geprobeerd heb.

Dennis.

Ik ga morgen weer verder proberen ;)

(Krijg binnenkort mn nieuwe laptop, dan gaat het toch van deze pc af, en op de laptop.)

Het werkt allemaal alweer.. ik heb de Visual Basic Resource Kit .NET geinstalleerd en die heeft alles voor me geconfigureerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan