Visual Web Developer 2010 Express naar Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Myclos81

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2007
Weet er iemand of het mogelijk is met Visual Web Developer 2010 Express gegevens te exporteren naar een Excel-file ? En om de referentie van Office succesvol toe te voegen ?

Bedankt,
M81

Hoe stel je je dat precies voor? Wat wil je weg schrijven? Er is veel mogelijk, maar dat wil niet altijd zeggen dat het de beste oplossing is ;)

Ik vraag dat, omdat voor rapporten en dergelijke het vaak veel eenvoudiger is om XML op te slaan en bewerken en dat uiteindelijk in excel importeren dan excel direct aansturen voor web applicaties. Ik heb een aantal keren meegemaakt dat zulke opstellingen snel het geheugen doen vollopen en vervolgens hele servers neer halen.

Hoe stel je je dat precies voor? Wat wil je weg schrijven? Er is veel mogelijk, maar dat wil niet altijd zeggen dat het de beste oplossing is ;)

Ik vraag dat, omdat voor rapporten en dergelijke het vaak veel eenvoudiger is om XML op te slaan en bewerken en dat uiteindelijk in excel importeren dan excel direct aansturen voor web applicaties. Ik heb een aantal keren meegemaakt dat zulke opstellingen snel het geheugen doen vollopen en vervolgens hele servers neer halen.

Dag Wampier,

dat is inderdaad het geval. Heb vroeger ook nog via webserver grote Excel lijsten aangestuurd en dat zorgde inderdaad voor problemen. Hoe ik het precies ga doen weet ik nog niet, waarschijnlijk via XML zoals je zegt maar zover zit ik nog niet.

Ik wilde gewoon even checken of het wel mogelijk is om met de Express versie te connecteren met Excel. Anders moet ik mij de Full aanschaffen.

De libraries die je nodig hebt zitten in office zelf, niet in eender welke versie van webdev. Als je geen office hebt, heb je geen libraries, heb je wel office kan het met elke versie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan