Vlak in site moet hoger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Op DEZE link ben ik een site aan het maken. Als je op de bovenste "wie zijn wij" klikt opent er een nieuw scherm.

Nu wil ik het grijze vlak eigenlijk hoger hebben maar denk je dat dat lukt .......

Hoe krijg ik dat voor elkaar. De linker "gele" kant is een aparte tabel t.o.v. het paarse vlak.

Jacco

Zo is het nu bij jou:
</table></td>
<td width="80%" height="145" bgcolor="#606080"> <table width="100%" height="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
</table></td>

Als je het zo aanpast komt het grijze vak hoger te staan:
</table></td>
<td width="80%" height="0" bgcolor="#606080"> <table width="100%" height="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
</table></td>

eigelijk hoef je dus maar 1 aanpassing te doen, ipv die 145 moet je 0 invullen.

Kan niet, vanwege je rowspan.
Zet de borders van je tabellen op 1 en dan zie je het.
En er zijn twee tr tags teveel.

:cool:

mmmmmmmmmm,

Deze link is eigenlijk een copie van de start site waar ik het nodige heb weggehaald.

Het is de bedoeling dat een nieuwe link dus opend in het paarse vlak maar omdat ik met tabellen werk, en niet met frames, wilde ik het zo oplossen.

Hoe nu ?

Jacco

Heb ik het ZO goed opgelost ?

Jacco

p.s. Peter, moet ik daar nu blij mee zijn dat jij mijn provider en IP-adres kunt weergeven ? En wat kan ik daar aan doen ?

Geplaatst door Bruce The Boss
moet ik daar nu blij mee zijn dat jij mijn provider en IP-adres kunt weergeven ? En wat kan ik daar aan doen ?

Nee...

helemaal niets. (surfen via een anonymous proxy?)

t.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan