Vlakken vergroten op site fout

• Onderwerp starter Onderwerp starter rv94
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rv94

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2011
Ik ben bezig met een website, maar ik krijg één fout er niet uit.
Het gaat om deze site.
http://dutchies.host56.com/site/
Als ik op een vlak mijn muis houdt wordt hij groter dat is ook de bedoeling.
Alleen de rest van de vakken verplaatsen ook dit geeft niet echt een rustig effect.

ik heb de site uitgetest in Safari 5.1.5 en Chrome 18.0. Hier in heb ik dat probleem allebei.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij het oplossen van mijn probleem en dat de site weer vloeiend gaat werken.

Mvg,

Rv94

Hoi rv94,
Ja, de vlakken geven in Chrome en Safari vreemde bibberaties, en tijdens het in- en uitzoomen verschijnt er tijdelijk een spookvakje helemaal rechts onderaan.
In Opera 11.50 vliegen de vakjes helemaal alle kanten op; in Firefox3.6 zijn de vakjes niet te zien, en in IE7 werkt het inzoomen niet en verklappen de vakjes al de inhoud:

vlakken-vergroten.png

Maar ... niet helemaal een wonder, want de html-validator signaleert 65 errors en 32 warnings. :rolleyes:

Hij vliegt al meteen op tilt door de tikfout van een ontbrekend aanhalingsteken vlak na de <body>:
<header style="height:0px>

Ook zijn er <div>'s die niet ordentelijk worden afgesloten als een element eindigt, bv.:
HTML:
<header>
	<div class="inner_copy">
		<div class="container">
			<nav>
				<div class="logo"></div>
				<ul></ul>
			</nav>
			<div class="bar"></div>
</header>
... en elementen die ongeoorloofd binnen andere elementen staan.
Ik dacht dat dit soort dingen ook in html5 niet mochten, en de html-validator vindt dat ook. ;)

vlakken-vergroten-val.png

Waarschijnlijk gaat het al een stuk beter, als de html valid gemaakt is.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan