Mijn probleem is:
Windows vista en internet explorer 8.
Windows media player 11
Ik kan op een site van malmberg geen video's afspelen in media player die geeft een fout melding.
Jammer genoeg is internet explorer de enige browser die deze site ondersteund.
Als ik rechtermuisknop eigenschappen op het .wmv (filmpje) dan krijg ik de directe link.
Die kan ik gewoon bij VLC invullen, en word dan afgespeeld.
Omdat de website het hele scherm gebruikt is het geen uitvinding om dit altijd te doen, daarom was mijn vraag ook.
(Voor mij is dit een prima oplossing, maar het is voor iemand die niet zo veel van pc's afweet)
Kan je die wmp vervangen door vlc in de internet explore browser.
Heb bij programma's de extensie op vlc gezet maar dat hielp tevergeefs niet.
Hoop iets moois te horen,
Dubblej
(dit programma is eigenlijk helemaal voor xp gebruikers gemaakt, en de fouten die wmp geeft schiet ik persoonlijk niks mee op daarom leek mij dit wel een goede oplossing, weet alleen niet hoe ik dit moet doen)
Windows vista en internet explorer 8.
Windows media player 11
Ik kan op een site van malmberg geen video's afspelen in media player die geeft een fout melding.
Jammer genoeg is internet explorer de enige browser die deze site ondersteund.
Als ik rechtermuisknop eigenschappen op het .wmv (filmpje) dan krijg ik de directe link.
Die kan ik gewoon bij VLC invullen, en word dan afgespeeld.
Omdat de website het hele scherm gebruikt is het geen uitvinding om dit altijd te doen, daarom was mijn vraag ook.
(Voor mij is dit een prima oplossing, maar het is voor iemand die niet zo veel van pc's afweet)
Kan je die wmp vervangen door vlc in de internet explore browser.
Heb bij programma's de extensie op vlc gezet maar dat hielp tevergeefs niet.
Hoop iets moois te horen,
Dubblej
(dit programma is eigenlijk helemaal voor xp gebruikers gemaakt, en de fouten die wmp geeft schiet ik persoonlijk niks mee op daarom leek mij dit wel een goede oplossing, weet alleen niet hoe ik dit moet doen)
Laatst bewerkt: