VLC media files

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik neem aan dat je bedoelt dat je DVD-speler ook divx-bestanden kan lezen. Dan zul je op je schijfje een avi-bestand moeten branden. AVI = Audio Video Interleave. Het beeldspoor is dan gecomprimeerd met een DivX-codec, het geluidspoor meestal met een mp3-codec.

De vraag is nu wat jij bedoelt met VLC Media Files, want VLC is een speler en die kan erg veel verschillende video/film-bestanden aan. Als je een avi-film hebt, zie hierboven. Die moet jan dan als data branden.

De film die ik vanaf het internet heb verkregen is een VLC media file.
Wanneer ik deze via bv. Nero brandt als als DATA dan kopieert nero deze standaard als VLC op het CD of DVD.
De DVD player(DIVX speler in de woonkamer) kan dit bestand niet lezen.
Mijn vraag is hoe kan ik de VLC media file met Nero of NTI branden zodat ik mijn divx speler die ik op mijn tv heb aangesloten dit begrijpt?

De vraag is nu wat jij bedoelt met VLC Media Files, want VLC is een speler en die kan erg veel verschillende video/film-bestanden aan.

Dus je hebt een file met de extensie vlc? dat kan wel omgezet zijn hierin, maar het is geen geldige extensie, VLC is alleen een player, zie de link in de quote.
Kijk dan eens met notepad wat er in de header staat.

Ik kan het bestand niet met notepad openen...
waarschijnlijk is het van oorsprong een .bin file kan dat ?
Er staat zoiets als White Noise 2 The Light VLC media files(.bin)

Tja, de extensie staat achter de punt, als dat een bin is, is dat een image file, en zal deze eerst gemount moeten worden met DaemonTools o.i.d, of uitgepakt met Winrar o.i.d, of gebrand met Nero o.i.d. als image.

Als je hem eerst uitpakt, zie je pas de werkelijke extensie, je kunt hem omzetten met VCDGear, als het een mpeg bevat.

Hahaha...nee, ik wil veel reclame maken voor de Tips & Handleidingen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan