VLC Media Player en .TS bestanden werkt niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zatopek

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2005
Hoi!

Op mijn satellietreceiver neem ik bestanden op met de extensie .TS. De VLC Player herkent dit bestand verder wel maar bij het afspelen krijg ik géén geluid en ook géén beeld. Het zou moeten werken maar dus niet bij mij :( Ik zoek me helemaal wezenloos op Internet maar tot op heden kan ik niets vinden wat de oplossing zou aandragen....

Wie kan mij hiermee helpen alsjeblieft.

Groeten,
Zatopek

Hoi!

Op mijn satellietreceiver neem ik bestanden op met de extensie .TS. De VLC Player herkent dit bestand verder wel maar bij het afspelen krijg ik géén geluid en ook géén beeld. Het zou moeten werken maar dus niet bij mij :( Ik zoek me helemaal wezenloos op Internet maar tot op heden kan ik niets vinden wat de oplossing zou aandragen....

Wie kan mij hiermee helpen alsjeblieft.

Groeten,
Zatopek

als je de films opslaat (of wat je dan ook opgenomen hebt) kan je een converter gebruiken om het om te zetten naar bijvoorbeeld avi deze speelt vlc wel af

:p PS als u de extensie ziet (voorbeeld.TS) dan kunt u de TS in avi veranderen (voorbeeld.ts > voorbeeld.avi) dit laatse werkt niet altijd

als je de films opslaat (of wat je dan ook opgenomen hebt) kan je een converter gebruiken om het om te zetten naar bijvoorbeeld avi deze speelt vlc wel af
En welke converter kan die .ts bestanden aan? Weet u een programma?

:p PS als u de extensie ziet (voorbeeld.TS) dan kunt u de TS in avi veranderen (voorbeeld.ts > voorbeeld.avi) dit laatse werkt niet altijd
Werkt volgens mij maar heel zelden maar bedankt voor de tip. Zal het eens proberen.

Het is opgelost.......... eindelijk wat gevonden op Internet waar ik mee uit de voeten kan en de files met .ts hoef ik nu niet te converteren :D Ik heb de Media Player Classic gedownload en die speelt de ts-files prachtig af. Ik kan de files welke ik op mijn satellietontvanger opneem op een USB stick nu gewoon meenemen en op elke PC afspelen zonder dat ik de ontvanger hoef mee te nemen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan