vlek achter beeld lcd

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvaneijsden

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 feb 2010
Berichten
2
Hallo, ook ik heb het beeld met beeldschermreiniger schoongemaakt, dit was toch wel nodig ivm roet van de kaarsen met kerst...
Helaas loopt er nu een grote onregelmatige streep van boven naar beneden over het beeld!:shocked:
Dit is niet weg te poetsen!
Bij een lichte achtergrond is het weg, maar bij een donkerder beeld knalt die streep er uit!!
Het lijkt wel of het achter het glas zit, maar dat lijkt mij onmogenlijk.
Weet iemand hoe we dit op moeten lossen?
Tv is een Samsung LCD van ongeveer 4 jaar oud...
 
Welkom,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet netjes is om in te breken in andermans topic en daarnaast stamde het topic uit 2008 :)
 
Roetvlek op beeldscherm

Met welk product heb je je scherm schoon gemaakt? vrgr Erik
 
kan best dat het achter het glas zit hoor, waarom niet? Er zit doorgaans een "ruit" voor het feitelijke scherm. Als je het ding openschroeft (al zou ik dat alleen doen als je weet waat je mee bezig bent) zal je dat zien.
Vraag is natuurlijk hoe dat daar terecht gekomen is. Ik neem aan dat je niet een klots reinigingsvloeistof van bovenaf over je scherm hebt gegooid?

Beter naar de plaatselijke tv-boer gaan om het ding te laten schoonmaken, of een van de betere hobbyisten (is dat goed Nederlands?) ernaar laten kijken.
 
Zo onmogelijk is het niet.
namelijk, het echte scherm wordt beschermd door een kunststof plaat.
Het echte lcd scherm is van glas.
dus tussen kunststof plaat en scherm kan vloeistof lopen.
je moet je scherm niet verzuipen,maar schoonmaken met een doek of keuken papier,waarbij je de vloeistof op het doekje sproeit,niet op het scherm.

Dus voor jouw rest alleen om het scherm uit elkaar te halen of te laten halen.
 
hij is schoongemaakt met beeldschermreiniger van EDNET. , en met mate!
Ik durf dat ding echt niet open te maken1
Ik heb zelfs de indruk dat het langzaam erger wordt, de "veeg"wordt wat breder en aan de andere kant zit nu ook af en toe een vage veeg....
Vrees dat het een beetje einde verhaal is..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan