Vlek op LG tv scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcmadmax

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2009
Hallo,

Mijn ouders hebben een LG plasma TV.
Nu zie in het midden van het beeld een zwarte vlek/veeg zitten.
kan iemand mij misschien helpen om er achter te komen wat dit kan zijn?
ik had al iets gelezen over de zogeheten Whitewash functie en daar staat hij nu een half uurtje op zonder enige vooruitgang.

WP_20130821_003.jpg

Koop een lcd led tv
Plasma gebruikt veel te veel stroom.
En kan niet inbranden.

Hallo

Lijkt inderdaad heel sterk op een ingebrand scherm .

Een vrouwenhoofd o.i.d. ...

peter

Hallo

"Wat bedoel je met een vrouwenhoofd ?? "

Zoals ik zeg .... het haar , en vaag het hoofd van een vrouw ... vaag te zien , toch onder de schuine hoek waaronder je deze foto hebt genomen.

Peter

Hallo

"Wat bedoel je met een vrouwenhoofd ?? "

Zoals ik zeg .... het haar , en vaag het hoofd van een vrouw ... vaag te zien , toch onder de schuine hoek waaronder je deze foto hebt genomen.

Peter

Oh je ziet er een vrouwenhoofd in Haha, dacht wat bedoelt die nou. Ja je moet wat fantasie hebben.
Maar heb de foto van schuin genomen idd, dan zie je de vlek beter.

Je zou dit nog kunnen proberen, een kanaal zoeken waarbij ruis wordt weergegeven (meestal met antenne eruit krijg je geen beeld) en die een uurtje laten staan, mocht het hebben geholpen de brightness wat lager zetten om het minder te laten voorkomen.

Je zou dit nog kunnen proberen, een kanaal zoeken waarbij ruis wordt weergegeven (meestal met antenne eruit krijg je geen beeld) en die een uurtje laten staan, mocht het hebben geholpen de brightness wat lager zetten om het minder te laten voorkomen.

Er zit een zogeheten ''Whitewash'' functie op die het zelfde effect moet geven zoals jij hierboven aangeeft.
Maar dat heb niks geholpen.
Ik heb ook even met LG gebeld en het zou stof kunnen zijn, tussen de glasplaat een de beeldbuis.
Maar om daarbij te kunnen moet heel de TV uit elkaar en das voor mij geen doen. Overigens een nieuwe,
glasplaat kost 370,- om te laten maken en plaatsen en mocht het de beeldbuis zijn dan wordt het een stuk duurder.

bij normaal kan het ook zijn dat je tv sneller inbrandt, omdat je tv dan veel helderder staat als op de filmmodus.

Hallo

"Ja oke maar kan ik er wat aan doen aan dat ingebrande, of blijf je die vlek altijd zien !! "

Indien deze vlek echt is ingebrand , waar het heel sterk op lijkt , dan is dit inderdaad definitief.

Peter

Hallo

"Ja oke maar kan ik er wat aan doen aan dat ingebrande, of blijf je die vlek altijd zien !! "

Indien deze vlek echt is ingebrand , waar het heel sterk op lijkt , dan is dit inderdaad definitief.

Peter

Oke iedereen bedankt voor de antwoorden en de hulp !! Er komt een Nieuwe :) maar geen plasma..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan