Vliegtuigen en boten verbeteren in GTASA

Status
Niet open voor verdere reacties.

swallav

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2007
Berichten
1.482
Weet iemand hoe ik in GTA Sa boten en vliegtuigen kan versnellen en hoe ik vliegtuigen scherper kan laten sturen?

Swallav
 
Is dit eigenlijk wel mogelijk? Of weet gewoon niemand het?
 
Waarschijnlijk kan dat alleen maar met een MOD, en volgensmij is zo´n MOD er ook niet.
 
Dit is mogelijk jah.. volges mij moet je dan in de Handling.cfg zijn.. daar kun je alsgoed is ook autos sneller laten opvoeren..
 
Als je het hele spel wilt verspellen typ dan deze code in gta sa
SPEEDITUP

Als je gta weer langzaam wilt maken typ deze code.
SLOWITDOWN

Als ze niet werken ofzo zeg het dan maar.
 
Dit is mogelijk jah.. volges mij moet je dan in de Handling.cfg zijn.. daar kun je alsgoed is ook autos sneller laten opvoeren..
Nee je kan in de handling auto's en zo sneller maken. Zelfs boven 320 als je maar de verhouding 1000 150 5 gebruikt vanaf inter engine en vliegtuigen kan je ook sneller laten acceleren dmv thrust te veranderen maar sneller gaan ze er niet van.
 
Als je het hele spel wilt verspellen typ dan deze code in gta sa
SPEEDITUP

Als je gta weer langzaam wilt maken typ deze code.
SLOWITDOWN

Als ze niet werken ofzo zeg het dan maar.
Ja ze werken maar dan gaat alles sneller en dat was niet mijn bedoeling. Ik wil ze gewoon aanpassen op dezelfde manier als je auto's sneller maakt.
 
Ja, heel leuk. Maar kijk waar de topiv over gaat. De handling ken redelijk goed. Dus ja deze gevallen ken ik ook. Maar voor het je nog was op gevallen deze werken niet op vliegtuigen en boten en daar gaat me nou juist om.
 
Ja, heel leuk. Maar kijk waar de topiv over gaat. De handling ken redelijk goed. Dus ja deze gevallen ken ik ook. Maar voor het je nog was op gevallen deze werken niet op vliegtuigen en boten en daar gaat me nou juist om.

Toevalig heb ff gezocht zo 2 uur :p
toen vond ik de oplossing

JOEPIE
 
Maar nu meot ie nog sneller. Dat is eigenlijk maar grootste punt. Auto's gaan bij mij op dit moment sneller. (als het goed is rond 1000 km/u of hoger maar dat is onbestuurbaar)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan