• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vlookup met dubbels

Status
Niet open voor verdere reacties.

RaymondC

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Ik heb een lijst waarin verschillende nummers meerdere keren voorkomen (verschillende leveranciers), dit is de lijst Jobstudent (nee het is niet een schoolopdracht, we hebben een jobstudent die ons komt helpen.

Nu gebruik ik een vlookup om in een andere lijst te kijken of hier een datasheet van aanwezig is.

Nu krijg ik een foutmelding of telkens hetzelfde nummer als antwoord.

Wie kan mij helpen?

Bijlagen

Ik heb een lijst waarin verschillende nummers meerdere keren voorkomen (verschillende leveranciers), dit is de lijst Jobstudent (nee het is niet een schoolopdracht, we hebben een jobstudent die ons komt helpen.

Nu gebruik ik een vlookup om in een andere lijst te kijken of hier een datasheet van aanwezig is.

Nu krijg ik een foutmelding of telkens hetzelfde nummer als antwoord.

Wie kan mij helpen?

Formule voor cel B2:
Code:
=ALS(ISFOUT(VERT.ZOEKEN($A2;DatasheetAvailable!$A$1:$A$200;1;ONWAAR));"";VERT.ZOEKEN($A2;DatasheetAvailable!$A$1:$A$200;1;ONWAAR))
Formule kun je vervolgens naar beneden slepen.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Ongelofelijk hoe snel jij een antwoord kan geven op dit soort vragen.
Fantastisch werkt als een trein.:thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan