Hallo,
ik heb een excel document met daarin 53 sheets. 52 sheets zijn een weergave van een agenda van de werknemers in dienst voor 1 specifieke week van het jaar (sheet 1 = week 1 enzoverder)
De laatste sheet is een overzicht met daarin een vlookup of index/match waarbij we met data validatie de week en de werknemer kiezen.
Ik heb een specifiek probleem met het bepalen van de sheet in de vlookup of index/match formule.
in het bijgevoegde voorbeeld heb ik de formule ( sheet "details" cel D6):
=INDEX('week 1'!$C$5:$E$14;MATCH(details!$C6;'week 1'!$B$5:$B$14;0);MATCH(details!$B$2;'week 1'!$C$2:$E$2;0))
ik wil dus 'week 1'! vervangen door de waarde in cel B1
Kan er iemand helpen. (en ik zou liever geen 52 named ranges aanmaken)
Alvast bedankt voor jullie reactie
Bjorn
Bekijk bijlage diary template.xlsx
ik heb een excel document met daarin 53 sheets. 52 sheets zijn een weergave van een agenda van de werknemers in dienst voor 1 specifieke week van het jaar (sheet 1 = week 1 enzoverder)
De laatste sheet is een overzicht met daarin een vlookup of index/match waarbij we met data validatie de week en de werknemer kiezen.
Ik heb een specifiek probleem met het bepalen van de sheet in de vlookup of index/match formule.
in het bijgevoegde voorbeeld heb ik de formule ( sheet "details" cel D6):
=INDEX('week 1'!$C$5:$E$14;MATCH(details!$C6;'week 1'!$B$5:$B$14;0);MATCH(details!$B$2;'week 1'!$C$2:$E$2;0))
ik wil dus 'week 1'! vervangen door de waarde in cel B1
Kan er iemand helpen. (en ik zou liever geen 52 named ranges aanmaken)
Alvast bedankt voor jullie reactie
Bjorn
Bekijk bijlage diary template.xlsx