• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vlookup

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eriks87

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2008
Goedemorgen,

Ik heb een filter gemaakt op een bepaalde rij. Nu wil ik met vlookup kijken of de nummers in het excel overzicht staan. Nu laat de vlookup functie ook de cellen zien die niet meer weergegeven worden doordat ik een filter heb geplaatst. Is het mogelijk dat Excel deze als #N/A laat zien? Wat is hier de formule voor?

Alvast bedankt!! :D

Groeten,
Erik

Volgens mij gaat dat niet, je zou dan moeten werken met een uitgebreid filter waarmee je de filterresultaten op een andere plaats neerzet en daarin gaat zoeken.

Oke! Bedankt! En hoe kan ik dat doen? Gewoon filteren en de cellen kopieëren?

Dat kan inderdaad ook, maar zit wel wat handmatig werk aan.

Als je even opzoekt hoe het uitgebreid filter werkt, je kunt dan ergens anders op een werkblad de criteria invullen en een range aanwijzen waar de waarden naartoe geplaatst moeten worden. Je zou het ook nog als macro kunnen opnemen waardoor je het automatiseert met een knop.

als je een voorbeeld bestandje post kan ik het even voordoen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan