VM en vervelende eigenschappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenikavanbis

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Het lijkt mij soms bizar VM doet alsof hij een mac address heeft maar kan geen ip ontvangen die bestemd is voor het mac.

Mijn installatie weet wie welk mac heeft dus geeft hij altijd het vooringesteld ip adress voor de overige is er dhcp. maar daar loopt het bij vm mis Het lukt niet hem het vooringestelde ip te geven hij gaat er maar op los door zelf één toe te eigenen.

Verder ben ik op zoek hoe ik in vm de processortype kan bepalen want ik had graag een 64bit dan maakt hij er toch wel een 686 van zeker (32bit)wat dus zeker niet de bedoeling is
en Mijn systeem heeft een 64 bit er moeten toch enkele vinkjes verkeert staan Of heb ik het mis dat de software zelf nog niet met 64 bit overweg kan.

Het leek te werken op 7.0 versie maar op de 7.1 leek niet meer te werken juist te werken.

Verder ben ik op zoek hoe ik in vm de processortype kan bepalen want ik had graag een 64bit dan maakt hij er toch wel een 686 van zeker (32bit)wat dus zeker niet de bedoeling is
en Mijn systeem heeft een 64 bit er moeten toch enkele vinkjes verkeert staan Of heb ik het mis dat de software zelf nog niet met 64 bit overweg kan.

oplossing was dat hij bij win7 onder het juiste path moest geinstalleert worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan