vnc - conflicten met lopend programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanvet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2007
Hallo, ik had de bedoeling om met vnc een andere computer bij mij 'over te nemen'. Dit hoefde niet vanuit een ander huis te zijn, enkel vanuit een andere kamer van mijn huis.
ik heb real vnc geprobeerd, ultra vnc, maar bij de twee heb ik hetzelfde probleem: het programma file maker pro werkt niet naar behoren als vnc opgestart is , en dit op beide computers:
Ik verklaar : als ik een financiële boeking doe in mijn programma( ik gebruik dit voor mijn werk, ben zelfstandige) dan zie ik niet meer voor wie die boeking was, de gegevens van de klant (naam en dergelijke) zijn weg. Dit gebeurt op beide computers. gegevens bekijken en zo lukt wel.
Zet ik vnc uit, dan gaat alles weer naar behoren.

De bedoeling van dit systeem was om met beide computers het zelfde te kunnen doen, maar het programma file maker pro staat op 1 computer natuurlijk. Een server is mij te duur.
Via bureaublad ovenemen lukt dit wel , geen problemen, maar het nadeel is dat op het ene scherm alles 'blauw' wordt , en je opnieuw een paswoord moet invoeren,.. dit neemt tijd in beslag . ook weet je niet of er op dat moment iemand met de andere computer bezig is, je ziet de muis niet bewegen en zo, het is een volledig donker scherm.
Weet iemand hoet dit komt ? is dit op te lossenin vnc?
anders had ik gedacht om een lange kabel naar het andere scherm te trekken, en ook voor toetsenbord en muis, maar die kabels passen niet in dunne buizen en ook zou ik nogel wat meters moeten overbruggen ( 15-20 m ) wat ook niet evident is.
Weet iemand een oplossing ? ( voor vnc of totaal andere oplossing)

Het kan zijn dat het te maken heeft met de overlay die door remote control progammaś niet goed opgepakt worden maar probeer het eens met

RemotelyAnywhere
of
DameWare

Voor beiden kun je een timetrial downloaden zodat je eerst kan testen voordat je besluit hem te "kopen"

Laatst bewerkt:
Hallo, heb pcanywhere van symantec geïnstalleerd. Daarmee werkt alles prima .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan