vnc remote

Status
Niet open voor verdere reacties.

colorado_rain

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2003
Berichten
362
ik wil mijn pc koppelen aan die van me dochter , zodat ik ze in de gaten kan houden (af en toe) welke sites ze zit

met vnc werkt dat goed , maar dat icoontje staat bij haar op de pc zodat ze dat uit kan zetten

is een manier dat vnc of zo'n soort proggie dat dat icoontje er niet is , zodat ze niet weet dat het er opstaat


harry
 
colorado_rain zei:
ik wil mijn pc koppelen aan die van me dochter , zodat ik ze in de gaten kan houden (af en toe) welke sites ze zit

met vnc werkt dat goed , maar dat icoontje staat bij haar op de pc zodat ze dat uit kan zetten

is een manier dat vnc of zo'n soort proggie dat dat icoontje er niet is , zodat ze niet weet dat het er opstaat


harry

als ze een user account heeft kan je in gpedit een heleboel dingen veranderen,uitzetten en blokkeren

suucces


maar tohc vind ik het wel een beetje lafjes dat je je dochter niet vertrouwt
 
Heeft niets met laf te maken. De koters van nu kunnen sneller blind typen dan hun naam schrijven. Lijkt me logish dat TS haar in de gaten wenst te houden. Persoonlijk check ik ook de msn logjes van mijn koter, de internet geschiedenis als zn vriendjes zijn geweest en meer van die dingen. Het is mischien niet eens een kwestie van vertrouwen, maar meer een kwestie van (zelf)bescherming, ook van de hardware.
 
vertouw mijn kinderen altijd , is inderdaad voor zelf bescherming , dat msn wil wat volgens de kranten enz. en haar pc staat boven ,,,,,,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan